Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hvorfor er jeg den personen som kan få følelser av å være men en fyr typ 3 ganger? Blir så lei, og sist gang blei jeg såret så hardt at jeg har ikke turt æ være med noen etter.. æ dette var i august 2016.. jeg har nå begynt å smått være meg en annen fyr, men jeg blir så blind på gutter å klare ikke holde meg tilbake! Jeg blir så naiv! Denne mannen har vinglet mellom meg og exen! Så jeg vet han ikke er bra for meg å jeg synes jeg fortjener bedre.. men jeg kommer meg aldri ut av hullet.. jeg sender alltid mld når jeg begynner å savne han.. 

så hvordan kam jeg lære meg å stoppe? Å heller spille kostbar å få guttene til å løpe etter meg:((

Anonymkode: a0225...ddb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår som veldig ung, kan dette stemme? Naturlig at følelsene stormer når man er ung :P

Anonymkode: 1cd25...6fc

AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det. Og jeg er 40! 😩 

Kan du forske litt i hva det handler om som ikke har med den personen å gjøre så er det kanskje noe å ta tak i. Trygghetssøking, angst for å være alene, osv..

Anonymkode: 3d83d...968

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man må jobbe med seg selv, det er en årsak til det, lett bytte for all slags mulige mennesker, kjenn deg selv, din verdi, finn ut hvem du egentlig er, hva du savner og hvorfor det er blitt slik, så videre.

Anonymkode: c0e62...786

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har dem som ikke forelsker seg så lett (meg) og de som gjør det ofte (deg). Jeg tror det ordner seg til slutt for oss begge ;) Vær deg selv..

Anonymkode: 9d052...883

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en ny for det er ikke personen men oppmerksomheten du blir avhengig av. Og drit i å sende meldinger til en som vingler mellom flere damer. Du unner deg selv vel å være førstevalget til noen og ikke bare ekstradama liksom? 

Anonymkode: 2f7e4...328

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det på akkurat samme måte og jeg er 40. Utrolig slitsomt. Håper det kommer gode tips her

Anonymkode: e4609...068

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det er forelskelse du føler? Noen kan, av ulike årsaker, ha problemer med å skille mellom følelser som kanskje er litt lik(sterkt vennskap vs. forelskelse, sinne vs. frustrasjon osv.) At det du egentlig føler er interesse(uten at jeg mener romantisk eller seksuell interesse), fascinasjon osv.

Anonymkode: bd612...709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...