Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hvorfor er jeg den personen som kan få følelser av å være men en fyr typ 3 ganger? Blir så lei, og sist gang blei jeg såret så hardt at jeg har ikke turt æ være med noen etter.. æ dette var i august 2016.. jeg har nå begynt å smått være meg en annen fyr, men jeg blir så blind på gutter å klare ikke holde meg tilbake! Jeg blir så naiv! Denne mannen har vinglet mellom meg og exen! Så jeg vet han ikke er bra for meg å jeg synes jeg fortjener bedre.. men jeg kommer meg aldri ut av hullet.. jeg sender alltid mld når jeg begynner å savne han.. 

så hvordan kam jeg lære meg å stoppe? Å heller spille kostbar å få guttene til å løpe etter meg:((

Anonymkode: f1ee4...192

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøk å fokuser mer på dine egne mål og gjennomføre det du har tenkt å gjøre om du er forelsket eller ikke. Da har du noe du kan "falle tilbake" på. Du kan også forsøke å drøye det litt mer før du kaster deg ut i en ny historie og snakke med de nye flammene om at du er redd for å bli for forelsket før du vet noe mer. Dette kan gi et seriøst inntrykk, og de beste vil respektere det, og være i stand til å vente til du blir litt tryggere på dem. De useriøse vil kanskje falle av lasset, men det kan være det beste i lengden å få silt dem vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...