Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer? 

Skrevet

Elsker Cannes! Utrolig fin by. Jeg var både der, Nice og i Monaco.

• Liker 1
Gjest lolle
Skrevet

Ja kjempefin by og passelig stor by. Gratis å sole seg på "public beach" helt innerst der, ellers er vel resten eid av private klubber/hoteller om jeg ikke husker feil..? Og der er det ikke billig å leie solsenger! Generelt ganske høyt prisnivå ute på restaurant/bar, men man kan også finne rimelige gode steder. Supert å ta tog til de andre byene som ligger ved, ville også anbefalt buss til parfymebyen Grasse. Av andre nærliggende steder ville jeg hvertfall fått med meg St Tropez og Nice, Monaco er fort gjort (på max 1 dag). 

Skrevet
15 timer siden, lolle skrev:

Ja kjempefin by og passelig stor by. Gratis å sole seg på "public beach" helt innerst der, ellers er vel resten eid av private klubber/hoteller om jeg ikke husker feil..? Og der er det ikke billig å leie solsenger! Generelt ganske høyt prisnivå ute på restaurant/bar, men man kan også finne rimelige gode steder. Supert å ta tog til de andre byene som ligger ved, ville også anbefalt buss til parfymebyen Grasse. Av andre nærliggende steder ville jeg hvertfall fått med meg St Tropez og Nice, Monaco er fort gjort (på max 1 dag). 

Så spennende! Vet du hvordan trafikken til Monaco og St Tropez er nå midt i juli?

Skrevet
13 minutter siden, Qwerty55 skrev:

Så spennende! Vet du hvordan trafikken til Monaco og St Tropez er nå midt i juli?

Ta båt! Det er en helt uforglemmelig opplevelse! 

Jeg elsker Cannes 🙌🏼

Skrevet
6 timer siden, Qwerty55 skrev:

Det er veldig enkelt å komme seg til Monaco, du tar bare toget bort dit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...