Gå til innhold

Hvordan bli kvitt det jævla håpet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke gi ordentlig slipp og tenke at det ikke blir meg og han. Vi har ikke vært sammen, men surra mye i over ett år. Jeg har satt en strek fordi jeg ville noe mer. Dette sa jeg til han, men han sier at han ikke føler han kan gå inn i ett forhold og gi det som kreves sånn livssituasjonen hans er nå. Han sier også at han tror vi kunne blitt noe om vi hadde møttes på ett annet tidspunkt. Den setningen PLAGER meg så innmari. Hvorfor si noe sånt? Han angret i det han sa det fordi han skjønte at jeg kom til å tenke på det. Dette holder meg ikke igjen, jeg føler meg singel og fri som fuglen men jeg tenker likevel mye på det. Er nå litt over en mnd siden vi hadde samtalen og det går ikke en dag uten at jeg tenker på han. Hvordan kan jeg slutte å tenke på han og føle at jeg er helt over han? 

Anonymkode: 9f9dc...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finne en ny. Forhåpentligvis ikke en av samme slager. 

Anonymkode: a2386...6c0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sorry for å komme med kjip vinkling, me den setningen der sier folk ofte bare for å trøste. Og uansett er jo ikke tiden annerledes nå. Det går over!

Anonymkode: 657ed...5bc

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke gi ordentlig slipp og tenke at det ikke blir meg og han. Vi har ikke vært sammen, men surra mye i over ett år. Jeg har satt en strek fordi jeg ville noe mer. Dette sa jeg til han, men han sier at han ikke føler han kan gå inn i ett forhold og gi det som kreves sånn livssituasjonen hans er nå. Han sier også at han tror vi kunne blitt noe om vi hadde møttes på ett annet tidspunkt. Den setningen PLAGER meg så innmari. Hvorfor si noe sånt? Han angret i det han sa det fordi han skjønte at jeg kom til å tenke på det. Dette holder meg ikke igjen, jeg føler meg singel og fri som fuglen men jeg tenker likevel mye på det. Er nå litt over en mnd siden vi hadde samtalen og det går ikke en dag uten at jeg tenker på han. Hvordan kan jeg slutte å tenke på han og føle at jeg er helt over han? 

Kutt kontakt og med tiden blir det lettere..hvis jeg har klart å komme over et forhold på 15 år som jeg har har barn med,klarer du å komme over en du har holdt på litt med i 1 år tenker jeg. 

Anonymkode: d9e33...bbb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rebound! Finn noen andre å kysse litt på, få en frisk og ny flørt. Så glemmer du fort den gamle.

Anonymkode: c8da8...a2a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rebound! Finn noen andre å kysse litt på, få en frisk og ny flørt. Så glemmer du fort den gamle.

Neppe.

Anonymkode: 27545...055

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neppe.

Anonymkode: 27545...055

Støtter AB, det funker for meg.

Anonymkode: bca49...29e

• Liker 2
Gjest making.a.mess
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En veldig snill måte å si at han overhodet ikke er interessert på. Han kunne brukt" det er ikke deg, det er meg", eller " jeg må fokusere på studiene/karrieren", eller" jeg må finne ut av meg selv ". 

Disse er like mye vås som du ble servert. Kort fortalt vil han ikke være sammen med deg uansett livssituasjon, men ønsker ingen krangling, Grining, masing, hvorfor..,  hva om... 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funket ikke for meg heller dessverre..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump han!

Anonymkode: 0abcd...984

AnonymBruker
Skrevet

Vel...det kommer virkelig an på følelsene deres. Om de er sterke nok så tror jeg ingen kommer seg videre 100% 

Anonymkode: c409f...629

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, for jeg er i en lignende situasjon. Jeg håper at det skal bli oss. Jeg burde gi han opp, men siden det er et lite håp der, så klarer jeg det ikke. Det er vel det som er problemet? At så lenge det er et bittelite håp, så blir det vanskelig. Dersom jeg visste helt sikekrt at det aldri ble oss, så hadde det vært enklere. Det er så sykt vondt. Og jeg føler det er selvpining å holde på sånn :(

Anonymkode: 6a261...1c3

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet egentlig ikke, for jeg er i en lignende situasjon. Jeg håper at det skal bli oss. Jeg burde gi han opp, men siden det er et lite håp der, så klarer jeg det ikke. Det er vel det som er problemet? At så lenge det er et bittelite håp, så blir det vanskelig. Dersom jeg visste helt sikekrt at det aldri ble oss, så hadde det vært enklere. Det er så sykt vondt. Og jeg føler det er selvpining å holde på sånn :(

Bittelite håp er ikke nok. Verden er ikke en Disney-tegnefilm. Realiteten her er at han fyren slipper å inngå et forhold med deg, men har deg når han føler for det. Inntil drømmedama hans dukker opp. Da er du glemt på sekundet. 

Menn forelsker seg ikke så fort, men når de gjør det, så gjør de det grundig. Han fyren her er ikke forelska i deg. Og om han er, så vet han det ikke før du er borte. Først da vil han vite om han savner deg eller ikke. 

Så ikke surr med sånne vinglemenn. Alle jenter må slutte med det. Slett han fra livet og gå videre. Er bare bortkasta tid. 

Anonymkode: a2386...6c0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Mrs.Purdey skrev: En veldig snill måte å si at han overhodet ikke er interessert på. Han kunne brukt" det er ikke deg, det er meg", eller " jeg må fokusere på studiene/karrieren", eller" jeg må finne ut av meg selv ". 

Disse er like mye vås som du ble servert. Kort fortalt vil han ikke være sammen med deg uansett livssituasjon, men ønsker ingen krangling, Grining, masing, hvorfor..,  hva om... 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener det. Hadde han bare sagt at jeg er ikke klar for forhold nå, vil ikke binde meg e.l er jo det også en hyggelig måte å si det på? Han ga meg akkurat samme setningen når vi møttes tilfeldig to uker etter samtalen, og sa at jeg vet hva han synes om meg. Han var blank i øya da han sa han skulle ønske timingen var annerledes. Jeg tok ikke opp oss , nevnte det ikke, alt kom på hans initiativ 

AnonymBruker
Skrevet

Som regel er det med "feil tidspunkt" kun en dårlig unnskyldning for at følelsene ikke er sterke nok. Du må bare prøve å ikke tenke påd et. Han ville ikke ha deg, ferdig med det. Bryt all kontakt med han om du ikke har gjort det allerede og gå videre.

Anonymkode: 23a22...1db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel er det med "feil tidspunkt" kun en dårlig unnskyldning for at følelsene ikke er sterke nok. Du må bare prøve å ikke tenke påd et. Han ville ikke ha deg, ferdig med det. Bryt all kontakt med han om du ikke har gjort det allerede og gå videre.

Anonymkode: 23a22...1db

Som regel er det dette man hører av mennesker som har opplevd at folk ikke er forelsket tilbake. Men herregud kvinne, har du seriøst aldri opplevd noe annet enn avvisning og dårlige hensikter i livet ditt? Ja, det finnes mye snørr og tårer og dårlig moral der ute i verden som vi må passe oss for - men ærlig talt! Jeg har møtt noen på galt tidspunkt og det var ingen unnskyldning! Hadde du sett situasjonen på innsiden så hadde du jo sett det selv også - GALT, galt tidspunkt! ...Det er faktisk mulig.

Anonymkode: 8b002...549

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry for å komme med kjip vinkling, me den setningen der sier folk ofte bare for å trøste. Og uansett er jo ikke tiden annerledes nå. Det går over!

Anonymkode: 657ed...5bc

Enig det er noe de sier bare for å ikke virke så usympatiske å innrømme at okei jeg utnytta følelsene dine for å få meg sex. 

Det beste er faktisk å finne en ny å flørte med. Får du ikke oppmerksomhet fra noen andre vil du bare fortsette å savne den forrige du fikk så om å gjøre å åpne øya for nye så fort som mulig

Anonymkode: 36769...bac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men hun som er i en lignende situasjon. 

Jeg skjønner innerst inne at det ikke er noe håp. Men det lille håpet holder meg gående på et vis. Uten han føles alt fortapt. Så jeg klamrer med til det håpet som er. For det kan jo hende at det blir oss? Jeg tror han hadde valgt meg dersom han hadde kunnet, ellers hadde han ikke giddet. 

Jeg prøver å møte andre menn, men sammenligner alle med han. Dater en mann nå, og til og med nå vi har sex så tenker jeg på han andre :sukk: 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig! Hadde han sagt du er ikke noe for meg hadde det vært mye enklere .. Ja, selvpining er det ingen tvil om at det er. Har du mye kontakt med han? Hvor lenge har dere holdt på? Hva er hans unnskydning?

ts

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel er det dette man hører av mennesker som har opplevd at folk ikke er forelsket tilbake. Men herregud kvinne, har du seriøst aldri opplevd noe annet enn avvisning og dårlige hensikter i livet ditt? Ja, det finnes mye snørr og tårer og dårlig moral der ute i verden som vi må passe oss for - men ærlig talt! Jeg har møtt noen på galt tidspunkt og det var ingen unnskyldning! Hadde du sett situasjonen på innsiden så hadde du jo sett det selv også - GALT, galt tidspunkt! ...Det er faktisk mulig.

Anonymkode: 8b002...549

Jeg tror faktisk det er sånn han føler det, at det rett og slett bare er galt tidspunkt. Hva var grunnen til at du følte det sånn? Vanskelig å forklare hvorfor jeg tenker det, men jeg er jo den eneste som kjenner situasjonen ordentlig og vet hvordan han er mot meg også når det er en hel haug av andre pene damer tilstede. Veldig mye svart/hvitt tenking her inne, alle menn er drittsekker som bruker kvinner for sex .. 

ts.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...