Gå til innhold

Veier det dobbelte av det jeg gjorde før, hva er beste måte å gå ned i vekt på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før veide jeg 40 kg og i løpet av et år har jeg gått opp til 80 kg og nå ønsker jeg meg tilbake til opprinnelig vekt. Jeg har veldig lite kunnskap om vektnedgang, så jeg lurer på hvor mange kalorier burde jeg spise i løpet av en dag og hva og hvor mye burde jeg trene? Setter pris på all hjelp jeg kan få.

Anonymkode: 73fa2...69d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Færre kalorier og tren hva som helst.

Den beste treningen er den du liker, da vil du fortsette med den.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gikk du ned så mye i vekt og opp igjen så raskt? Har du spiseforstyrrelser så bør du få hjelp av profesjonelle og ikke randoms på et forum. Du vet tydeligvis hvordan du skal slanke deg, men det gjelder å finne en sunn og fornuftig måte å gjøre det på. 

Anonymkode: 5ca6e...117

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gikk du ned så mye i vekt og opp igjen så raskt? Har du spiseforstyrrelser så bør du få hjelp av profesjonelle og ikke randoms på et forum. Du vet tydeligvis hvordan du skal slanke deg, men det gjelder å finne en sunn og fornuftig måte å gjøre det på. 

Anonymkode: 5ca6e...117

Grunnen til at jeg gikk opp i vekt så raskt var at jeg begynte på medisiner som hadde økt sultfølelse som bivirkning. 

Skrevet

Minner om at kombinasjonen av høyde og vekt ikke er tillatt

sofie777, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"før var jeg førti kilo"

Hvor gammel er du, ts? 

Vi har vel alle vært 40 kilo en gang - veldig tidlig i tenårene. 

Anonymkode: ed7e8...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"før var jeg førti kilo"

Hvor gammel er du, ts? 

Vi har vel alle vært 40 kilo en gang - veldig tidlig i tenårene. 

Anonymkode: ed7e8...300

Jeg er 23 nå, var 40 kg helt til jeg var 21.

Skrevet

Katten med slips har rett. Men hvis du har gått opp 40 kilo på et år er det noe som ikke stemmer, og hvis du veier 40 kilo til vanlig er det også noe som ikke stemmer. Tror det er lurt å ta en tur til legen og få et opplegg tilpasset deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

A) Før veide jeg 40 kg og i løpet av et år har jeg gått opp til 80 kg og nå ønsker jeg meg tilbake til opprinnelig vekt. Jeg har veldig lite kunnskap om vektnedgang, så jeg lurer på hvor mange kalorier burde jeg spise i løpet av en dag og hva og hvor mye burde jeg trene? Setter pris på all hjelp jeg kan få.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

B) Jeg er 23 nå, var 40 kg helt til jeg var 21.

Utsagn A og B stemmer ikke overens. Det er ikke ett år fra du var 21 til du er 23.

Uansett. Snakk med legen om dette.

Anonymkode: ce0da...cd3

• Liker 1
Skrevet

Strengt tatt er det bare ett år mellom den siste dagen man er 21 og den dagen man fyller 23, men det er uansett masse som skurrer her. Kan man feks være frisk og normal og utvokst med en høyde på 147 cm? Fikk ikke TS råd eller annen oppfølgning da medisinering ble startet opp?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...