Gå til innhold

Kjøpe seng fra Skeidar eller Jysk?

Discover

Anbefalte innlegg

Har funnet to ulike senger, på rundt samme pris. Noe som har erfaring med disse "billigvariantene"? 

Denne er fra skeidar: 

http://www.skeidar.no/produkter/wendre-bonell-kontinental-150x200

Og denne fra Jysk:

https://jysk.no/soverom/kontinentalsenger/basic/madrass-basic-c5-150x200?search_category=auto_suggestion&query=madrass basic c5

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Av disse to, hadde jeg valgt den fra Jysk.

Anonymkode: 4506c...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde aldri kjøpt seng på Jysk.

Anonymkode: 5bea2...900

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Endret av Arabella3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, her fikk jeg sendt avgårde litt for fort. Jeg har bare erfaring med Jysk, dog ikke med den sengen på bildet. Har en dobbeltseng derfra som jeg har hatt i en del år. Veldig fornøyd med den til at den er billigseng. Den ser fin ut og er behagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri kjøpt seng på Jysk.

Anonymkode: 5bea2...900

Hvorfor ikke? Er vel ikke noe bedre eller verre enn andre steder.

Anonymkode: a3402...65a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2017 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Er vel ikke noe bedre eller verre enn andre steder.

Anonymkode: a3402...65a

Min erfraring er dessverre også at det er mye dårligere kvalitet på varene fra Jysk, kontra skeidar, bohus etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde valgt seng fra IKEA. Der får du en svært god deal. (Flere måneders "innbyttegaranti", om du ikke er fornøyd med senga)

Anonymkode: f2258...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 seng fra jysk er 1 seng for mye. Billig dårlig kvalitet. Ville aldri kjøpe dobbeltseng på 150 cm . Altfor liten til 2 mennesker som skal sove godt. Sengen har mye å si for søvnkvalitet og rygg-muskler. 

Anonymkode: 242ed...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har seng fra Jysk, både som gjeste og hovedseng. Hadde dyr seng fra Skeidar før, og det er ikke noe forskjell på kvaliteten på hovedsengen vi har nå og sengen vi hadde fra Skeidar før.

Men skal du bruke denne som hovedseng ville jeg lagt i noen tusen mer, for man får selvfølgelig hva man betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Har en seng fra jysk til rundt 10-11tusen, kjøpt på tilbud til rundt 7000. Memoryfoam i overmadrass. Er storfornøyd! Men har også hatt basicmadrassen deres når jeg leide hybel og den kunne jeg føle enhver fjær i. Aldri mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har billigseng fra Skeidar, hatt i 3 år nå og elsker den <3 Dessverre har den gått ut av produksjon, så kommer til å slite neste gang jeg skal på sengejakt (som jeg håper blir maaange år til)...

De anbefalte meg ikke å kjøpe billigsengen som hovedseng, men den var faktisk den beste for meg å ligge i, og om jeg må bytte den etter 5 år, istedenfor å ha en som koster det tredobelte i 15 år, så so be it.. Velg den madrassen du selv liker best, uavhengig av hva andre mener..

Anonymkode: d0817...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...