Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #161 Del Skrevet 8. juli 2017 Det gjør det og bussen sklir ut i grøfta, viser seg at vi kjørte på og drepte en mann. Vi blir stilt for retten og får Jon Christian elden som advokat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #162 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Retten starter, hva gjorde dere der 22:48 på mandag kveld? Vi skulle en kjapp tur innom Bergen men veien var så glatt at vi mistet kontrollen (er blair som prater nå) Hm så dere kjørte ikke på mannen med vilje? Vel det er fortsatt et drap og noen må bli straffet, hvem kjørte bussen? (Det var blair) Winza roper ut og sier, det var meg! Du blir dømt til 5 år i fengsel! Dere forlater rettssaken i sorg men innser at for å hedre mitt offer så skal dere fortsette og reise. Neste mål er noe Winza hadde veldig lyst å reise til, palm beach i Australia hvor de spiller inn Home and Away (Please ikke si at dette var en drøm, har planlagt en fortsettelse og tvist til dette senere ) Endret 8. juli 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 8. juli 2017 #163 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Det gjør det og bussen sklir ut i grøfta, viser seg at vi kjørte på og drepte en mann. Vi blir stilt for retten og får Jon Christian elden som advokat Det viser seg at sjåføren vår var hun samme dama som kjørte i motsatt kjørefelt i en rundkjøring i Bærum pga. hun ble provosert av en bilist, og mista både jobben og lappen Hun lurte seg inn i førersetet i Paris.. Bare flaks at hun ikke kjørte som en gris før nå.. Uff da, hvordan skal dette gå videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. juli 2017 #164 Del Skrevet 8. juli 2017 1 time siden, Blair Waldorf skrev: @Bootyhunter har med seg Lothepus på bussen og han gir oss en heidundrane konsert. 👍🏻🤠🎵 og gratis øl eller lotherus👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #165 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: 👍🏻🤠🎵 og gratis øl eller lotherus👍🏻 Og Lothepussy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 8. juli 2017 #166 Del Skrevet 8. juli 2017 4 minutter siden, Bootyhunter skrev: 👍🏻🤠🎵 og gratis øl eller lotherus👍🏻 Nå blir det fest Det blir også shots til alle passasjerene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 8. juli 2017 #167 Del Skrevet 8. juli 2017 Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2017 #168 Del Skrevet 8. juli 2017 Fest i Bærgen, raver rundt på Torgallmenningen å slåss med en gjeng som er fra Voss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #169 Del Skrevet 9. juli 2017 En buss-sjåfør, en buss-sjåfør.... ...er som regel en gretten kødd! Og, ja..det ER jeg som kjører nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #170 Del Skrevet 9. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. juli 2017 #171 Del Skrevet 9. juli 2017 Fanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #172 Del Skrevet 9. juli 2017 Billettene, for pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. juli 2017 #173 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg spiste min billett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #174 Del Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg spiste min billett Nuh, vel...siden jeg så at den var gyldig før du fortærte den skal jeg ikke kaste deg av i ingenmannsland. Hvor enn det måtte være... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #175 Del Skrevet 9. juli 2017 13 timer siden, Winza/Jacklost skrev: ? Tok du ikke den Du ville se Tour de France og jeg ville heller se Tour Eiffel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2017 #176 Del Skrevet 9. juli 2017 *gir bussjåføren en snillepille i vannet han nettopp drakk.... og håper på bedre reiseforhold for passasjerene fra nå av* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2017 #177 Del Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, fiole skrev: Tok du ikke den Du ville se Tour de France og jeg ville heller se Tour Eiffel..... Vet ikke hva tour eiffel er 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2017 #178 Del Skrevet 9. juli 2017 Eiffeltårnet. En tur rundt det istedenfor all syklingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #179 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Vet ikke hva tour eiffel er 😳 Endret 9. juli 2017 av fiole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #180 Del Skrevet 9. juli 2017 Dette er Eiffeltårnet søte @Winza/JackIost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå