Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #101 Del Skrevet 8. juli 2017 Jeg vil se El Classico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 8. juli 2017 #102 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Null, tror jeg Vi må vel få med oss minst en kamp vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #103 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) 8 minutter siden, Fru Olsen skrev: Vi må vel få med oss minst en kamp vel Javel da, kan overleve det.... Forresten....om jeg har noe attåt så går det sikkert mye bedre Endret 8. juli 2017 av fiole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #104 Del Skrevet 8. juli 2017 9 minutter siden, fiole skrev: Spiker-skaus er godt det du lille nuffe luffe Du ER rabiat og gal, du... () 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #105 Del Skrevet 8. juli 2017 Vi må også innom Sagrada Família Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #106 Del Skrevet 8. juli 2017 Bussen eksploderte!!! BAAANGG!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #107 Del Skrevet 8. juli 2017 Og våkner opp, det var en fæl drøm. Vi fortsetter videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 8. juli 2017 #108 Del Skrevet 8. juli 2017 Det var da enda godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #109 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Du ER rabiat og gal, du... () Jeg? Rabiat + gal = Vet ikke Bare passe seg Jerry, jeg kommer flyvende sporentreks i skogen på sopelime om du ikke er snill..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #110 Del Skrevet 8. juli 2017 Nå tar ferden oss videre til landsbygda, hvor vi får smake på all slags godsaker fra de lokale bøndene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #111 Del Skrevet 8. juli 2017 5 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Vi må også innom Sagrada Família Jaaaaaa! Seff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #112 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Jeg? Rabiat + gal = Vet ikke Bare passe seg Jerry, jeg kommer flyvende sporentreks i skogen på sopelime om du ikke er snill..... Elsker hekser i skauen min...kom bare flyvende. Men først..ta en tur med bussen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #113 Del Skrevet 8. juli 2017 *trykker på stoppknappen* ...går av bussen her, jeg. Ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #114 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: *trykker på stoppknappen* ...går av bussen her, jeg. Ha det. Bai, bai Lille Rosin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. juli 2017 #115 Del Skrevet 8. juli 2017 Når vi først er i Barcelona så får vi gå på stranda også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #116 Del Skrevet 8. juli 2017 12 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Når vi først er i Barcelona så får vi gå på stranda også. Kjenner du til en strand Jeg prøvde å finne en...men lyktes ikke heeeelt med det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. juli 2017 #117 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Kjenner du til en strand Jeg prøvde å finne en...men lyktes ikke heeeelt med det Tror vi skal klare å finne den med en god kartleser. Stranda er forholdsvis stor. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. juli 2017 #118 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Tror vi skal klare å finne den med en god kartleser. Stranda er forholdsvis stor. Og en liten dusj etter badet må vi ha Jeg vil ha et slikt dusjforheng Jeg trodde først at det var en ekte sjiraff i dusjen der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #119 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Tror vi skal klare å finne den med en god kartleser. Stranda er forholdsvis stor. Tror jeg leier en båt....borti der... kjeder meg ganske fort om jeg skal være på stranden i flere timer, få litt vind i seilene og håret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #120 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Jeg er en tur her, mens dere er på stranda Endret 8. juli 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå