Severus Skrevet 7. juli 2017 #81 Del Skrevet 7. juli 2017 Kan vi dra til Hamburg å delta i opptøyerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. juli 2017 #82 Del Skrevet 8. juli 2017 16 timer siden, Severus skrev: Kan vi dra til Hamburg å delta i opptøyerne? Om det er hva som skal til for å beholde deg på bussen så gjør vi selvsagt det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #83 Del Skrevet 8. juli 2017 Jeg kunne tenke meg en busstur i Spania.....besøke vingårder, lokalbefolkningen på nært hold......i hver krik og krok..... Musikk og dans...... Barcelona..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. juli 2017 #84 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Endret 8. juli 2017 av AnonymSjiraff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #85 Del Skrevet 8. juli 2017 Nå trur jeg bussen sprengte et bakhjul og kjørte i grøfta... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #86 Del Skrevet 8. juli 2017 Da ringer vi til NAF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #87 Del Skrevet 8. juli 2017 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nå trur jeg bussen sprengte et bakhjul og kjørte i grøfta... Så va du her, trudde du skulle spise je 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2017 #88 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Så va du her, trudde du skulle spise je Ja, jeg gjør jo det. Er jo alene og ingen blir fornærma om jeg er her mens jeg spiser lettspist mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 8. juli 2017 #89 Del Skrevet 8. juli 2017 Etter at NAF har ordnet opp, drar bussen videre til Barcelona Der skal vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #90 Del Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, jeg gjør jo det. Er jo alene og ingen blir fornærma om jeg er her mens jeg spiser lettspist mat... Spiker-skaus er godt det du lille nuffe luffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 8. juli 2017 #91 Del Skrevet 8. juli 2017 Se på fotballkamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #92 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Fru Olsen skrev: Etter at NAF har ordnet opp, drar bussen videre til Barcelona Der skal vi... Jaaaaaa, Barcelona next Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #93 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Se på fotballkamp. Nehei, Kunst skal vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 8. juli 2017 #94 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Nehei, Kunst skal vite Slapp av, vi rekker litt av det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #95 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Gregor Clegane skrev: Slapp av, vi rekker litt av det også. LITT er ikke nok men jeg hopper bare av og går aleine jeg da...ikke no problem i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 8. juli 2017 #96 Del Skrevet 8. juli 2017 Vi skal blant annet innom Pablo Picassos museum, og av fotball skal vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juli 2017 #97 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Barcelona Da forlanger jeg å dra til Camp Nou Endret 8. juli 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. juli 2017 #98 Del Skrevet 8. juli 2017 Hva enn @Blair Waldorf har lyst å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. juli 2017 #99 Del Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Fru Olsen skrev: Vi skal blant annet innom Pablo Picassos museum, og av fotball skal vi se... Null, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 8. juli 2017 #100 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, fiole skrev: LITT er ikke nok men jeg hopper bare av og går aleine jeg da...ikke no problem i det hele tatt Greit, du skal få kose deg på utstilling. Skal sørge for at kunstneren fra Førde, Oddvar Torsheim, også kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå