AnonymSjiraff Skrevet 9. juli 2017 #201 Del Skrevet 9. juli 2017 Sprer litt glede i regnet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #202 Del Skrevet 9. juli 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nei. Det vil jeg ikke! Aha, Jerry har slått seg vrang i dag.....fikk du ikke sove i natt kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #203 Del Skrevet 9. juli 2017 Glede er når triller rundt i ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #204 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Ja her regner det som alldri før, skulle nesten tro det kom fra en vannslange Er det Jerry som holder på? Endret 9. juli 2017 av fiole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #205 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Aha, Jerry har slått seg vrang i dag.....fikk du ikke sove i natt kanskje Fikk ikke NOE i natt, nei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2017 #206 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg er så glødende imot okseløp at jeg nekter å sette mine ben i Spania! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #207 Del Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Fikk ikke NOE i natt, nei... Oi, krise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #208 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg er så glødende imot okseløp at jeg nekter å sette mine ben i Spania! Hvor pleier du å reise da? Det er jo noe å reagere på hvorsomhelst liksom. Alle land har noe dritt på en måte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #209 Del Skrevet 9. juli 2017 Nei. Men vil busses rundt i eget land. Ikke utaskjærs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. juli 2017 #210 Del Skrevet 9. juli 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er så glødende imot okseløp at jeg nekter å sette mine ben i Spania! Da reiser vi fra Spania. Du må bare si hvor vi skal dra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2017 #211 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Ja, det er det de har fiole, derfor holder jeg meg fast i almetreet mitt helst. Der er det svært nær nirvanske tilstander! Raffen: jeg vil til island! Denne her heter "islandsk kjempe" og er en god start på oppholdet mitt. Endret 9. juli 2017 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. juli 2017 #212 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Ja, det er det de har fiole, derfor holder jeg meg fast i almetreet mitt helst. Der er det svært nær nirvanske tilstander! Raffen: jeg vil til island! Da drar vi. Har litt frost i meg så har godt av de varme kildene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2017 #213 Del Skrevet 9. juli 2017 Fint! Jeg slenger på noen islandske pannekaker. Godt å småspise på lun mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #214 Del Skrevet 9. juli 2017 Sjåffen? Slipp meg av på Elgkroa på Elverum. (Håper maten der er like god som før i ti'a...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. juli 2017 #215 Del Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Fint! Jeg slenger på noen islandske pannekaker. Godt å småspise på lun mat. Nam! 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Sjåffen? Slipp meg av på Elgkroa på Elverum. (Håper maten der er like god som før i ti'a...) Null stress. Vi skulle innom der uansett på veien til Island. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #216 Del Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Sjåffen? Slipp meg av på Elgkroa på Elverum. (Håper maten der er like god som før i ti'a...) Hø der er jeg sikker på at jeg har vært var på fluefiskemarknad en gang.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #217 Del Skrevet 9. juli 2017 Skogen i Elverum er flott Jerry, er det der du løper halvnaken på natten kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2017 #218 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg har ordnet oss et strikkekurs når vi kommer dit. ...med smaksprøver av lokalt "bryggur" for dem som ikke strikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #219 Del Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Skogen i Elverum er flott Jerry, er det der du løper halvnaken på natten kanskje Hehe. Hele Østerdalen er flott. Men ikke på Elverum jeg holder til sånn eller slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #220 Del Skrevet 9. juli 2017 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hehe. Hele Østerdalen er flott. Men ikke på Elverum jeg holder til sånn eller slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå