Gjest Winza Skrevet 9. juli 2017 #181 Del Skrevet 9. juli 2017 Hørt om det men trodde du mente noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #182 Del Skrevet 9. juli 2017 Kan kjøre litt fortere? Jeg har et å rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. juli 2017 #183 Del Skrevet 9. juli 2017 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. juli 2017 #184 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg har akkurat hyret inn Kjell "Kjellen" Bigset til å kjøre bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. juli 2017 #185 Del Skrevet 9. juli 2017 Da kan vi ikke komme for sent til toget. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #186 Del Skrevet 9. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juli 2017 #187 Del Skrevet 9. juli 2017 Jammen...jeg har et fly å rekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #188 Del Skrevet 9. juli 2017 11 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Jammen...jeg har et fly å rekke... Skal du brasilisere deg i dag? Da er og for treigt. Jeg deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juli 2017 #189 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Skal du brasilisere deg i dag? Da er og for treigt. Jeg deg. Nei, ikke i dag, ville bare være ute i god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #190 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Nei, ikke i dag, ville bare være ute i god tid Hehe. Oki. Men det er snart, ja? (Har glemt...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juli 2017 #191 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Hehe. Oki. Men det er snart, ja? (Har glemt...) Reiser i slutten av måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #192 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Reiser i slutten av måneden. Jaha...da var du drøyt tidlig ute, ja. Men klart..med denne treige bussen må man være det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juli 2017 #193 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Jaha...da var du drøyt tidlig ute, ja. Men klart..med denne treige bussen må man være det. Ja, det er så mye rart med den bussen, Den er liksom ikke helt pålitelig...Plutselig er man der så er man her, så er man tilbake der man var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #194 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Ja, det er så mye rart med den bussen, Den er liksom ikke helt pålitelig...Plutselig er man der så er man her, så er man tilbake der man var.... Nettopp! Og jeg mista toget og må bli med bussen videre. Men ikke pokker om jeg vet hvor vi er eller hvorhen vi er på vei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #195 Del Skrevet 9. juli 2017 19 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nettopp! Og jeg mista toget og må bli med bussen videre. Men ikke pokker om jeg vet hvor vi er eller hvorhen vi er på vei... Vi er ennå i Spania dummen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2017 #196 Del Skrevet 9. juli 2017 22 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Plutselig er man der så er man her, så er man tilbake der man var.... Det høres veldig ut som et kort resymè av selve livet. *tenksom Hoppe praktiserer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 9. juli 2017 #197 Del Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Vi er ennå i Spania dummen Og der er oksene i Pamplona! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. juli 2017 #198 Del Skrevet 9. juli 2017 Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. juli 2017 #199 Del Skrevet 9. juli 2017 Nettopp, akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #200 Del Skrevet 9. juli 2017 6 minutter siden, fiole skrev: Vi er ennå i Spania dummen Nei. Det vil jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå