Gå til innhold

Steinansiktet som ødelegger alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en mann i begynnelsen av 20 årene som har et fryktelig kjedelig problem og det er at jeg ikke klarer å respondere på positiv oppmerksomhet fra jenter. Da jeg var yngre var jeg en "grå mus" derfor har jeg aldri sett på meg selv som særlig kjekk eller attraktiv, men de siste årene har jeg egentlig ganske ofte fått positiv oppmerksomhet fra jenter, både når jeg er på jobb (serviceyrket), trening og gjennom studier.

Problemet mitt er at jeg ikke aner hvordan jeg skal respondere. Grunnen til at jeg lager tråden nå er at det skjedde igjen i dag. Denne gangen var det relativt lite å tolke ut fra, men jeg fikk blikk kontakt og et et lurt smil fra en jente som var supersøt. Jeg bare ser tilbake med steinansiktet mitt på henne og går videre. Jeg burde selvfølgelig smilt tilbake og sagt hei i det minste, men jeg klarer ikke. Det er akkurat som om alt bare svartner.

Tidligere i år skjedde det samme på treningsstudio, også en supersøtjente som prøvde å sjekke meg opp, men da lot jeg bare som ikke merket at henne prøvde å få kontakt. Jeg fant ut i etterkant at hun ikke var eldre enn 16 år, så det var kanskje like greit, men likevel irriterer det meg at jeg ikke klarer respondere på positive signaler. 

Som jente. Hvis du viser interesse for en gutt. Hva "forventer" du tilbake igjen av respons?

Anonymkode: 718a1...346

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ser på og gir signaler til en mann, vil jeg at mannen skal ta intiativ og gå bort til meg. Snakke med meg på en hyggelig/flørtende måte, og spørre om nummeret mitt eller invitere meg ut. Jeg gidder ikke bruke energi på gutter som ikke tør det, da jeg liker menn med selvtillit. Dersom jeg selv skulle gå bort til en mann, må han selvfølgelig vise tydelig at han liker meg og ta mye initiativ. Mitt tips er at du øver. Eksponer deg selv masse for det, så vil det ikke være så ekkelt etterhvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, BlackCloud skrev:

Hvis jeg ser på og gir signaler til en mann, vil jeg at mannen skal ta intiativ og gå bort til meg. Snakke med meg på en hyggelig/flørtende måte, og spørre om nummeret mitt eller invitere meg ut. Jeg gidder ikke bruke energi på gutter som ikke tør det, da jeg liker menn med selvtillit. Dersom jeg selv skulle gå bort til en mann, må han selvfølgelig vise tydelig at han liker meg og ta mye initiativ. Mitt tips er at du øver. Eksponer deg selv masse for det, så vil det ikke være så ekkelt etterhvert.

Vinker du til han? 

Anonymkode: 54e44...4e1

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, BlackCloud skrev:

Greia er at menn også ser igjennom disse damene som sitter og smiler. VI har øyne vi også.

Grunnen til at jeg har steinansikt, er fordi jeg rett og slett ikke er interessert i disse damene. 

TS: Hvis du oppriktig er interessert i damer, så gå bort og prat til de. Men husk at et smil, eller positiv tilbakemelding, kan ende opp med at du får mer oppmerksomhet og mas fra disse damene. Så kun gi positiv respons til de damene du virkelig kunne tenke deg å bange.

Anonymkode: 56616...788

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vinker du til han? 

Jeg pleier å flashe brystene mine mens jeg slikker meg rundt munnen :) 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at menn også ser igjennom disse damene som sitter og smiler. VI har øyne vi også.

Grunnen til at jeg har steinansikt, er fordi jeg rett og slett ikke er interessert i disse damene. 

TS: Hvis du oppriktig er interessert i damer, så gå bort og prat til de. Men husk at et smil, eller positiv tilbakemelding, kan ende opp med at du får mer oppmerksomhet og mas fra disse damene. Så kun gi positiv respons til de damene du virkelig kunne tenke deg å bange.

Anonymkode: 56616...788

Jeg har ikke opplevd steinansikt, snakker til ts, som tydeligvis har et problem med at han avviser jenter han synes er søte fordi han ikke tør noe annet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, BlackCloud skrev:

Jeg pleier å flashe brystene mine mens jeg slikker meg rundt munnen :) 

Akkurat :sikle:

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, BlackCloud skrev:

Tror jeg har sendt noen slike som deg videre...

Anonymkode: 9a6f0...4a0

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er din fulle rett. Jeg har avvist noen slike som deg også. Det er da helt normalt at ikke alle mennesker i verden er interessert i hverandre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, BlackCloud skrev:

Greia er at dette sjeldent skjer i settinger hvor dette er naturlig. Jeg kunne nok funnet på å gjøre det på et utested småbrisen, men det er jeg en gang i skuddåret. På nærbutikken, treningsstudioet eller lignende? Ikke lett. 

Ellers har jeg ikke spesielt noe behov for å fremstå så veldig selvsikker. Jeg er den jeg er og jeg liker selv jenter som er "søte og ydmyke" typer som ikke er så opptatt av at jeg er den og den typen, men ja, jeg må jo uansett øke selvtilliten til et nivå der jeg kan respondere på signaler fra jenter jeg finner interessante. 

Anonymkode: 718a1...346

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med sendt henne videre? Som om du hadde sånne som henne i det hele tatt når du aldri turte å gå bort til de engang :P

Anonymkode: 6d793...db1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...