AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Hei! For dere som har tatt surgery eller skjsnner noen har! hvilken alder tok du i? hvor mye kostet det? Og hvor ofte må man ta "påfyll" så det ikke blir ødleagt? Hvor mye koster påfyll? gjorde de veldig vondt? Eller som barnslig sprøyte og akkuratt nå så snakker jeg om bryst og rumpe surgery Anonymkode: 4a224...789
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Hvorfor poster du dette på Seksualtiet? Anonymkode: a33ee...266 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor poster du dette på Seksualtiet? Anonymkode: a33ee...266 Pupper og rumpa har jo med suksualitet å gjøre?😂😂 Anonymkode: 4a224...789
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Lav selvtilitt alert Anonymkode: 7f0f3...2db 2
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Man er jo i narkose hvis man tar rumpe eller brystoperasjon. Er nok ikke så behagelig etter operasjonen. Pris finner man på nettsidene til ulike klinikker. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Barnslig sprøyte 😂 Anonymkode: 0fa5f...b47 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barnslig sprøyte 😂 Anonymkode: 0fa5f...b47 Barnslig sprøyte med suksualitet. Anonymkode: a33ee...266 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #8 Skrevet 4. juli 2017 Implantat i pupper må byttes ut max hvert 7 år . Det er drit vondt i mange uker etter surgery og veldig mange får komplikasjoner gjennom de 7 årene så de har vondt hele tiden. Med opererte pupper kan man aldri ligge på magen eller siden å sove og de første ukene må man sove sittende for når man ligger på ryggen sklir de til siden. Det koster ca 40-50 tusen. Surgery i rumpa med fett gir ikke så mye smerte etterpå men man kan ikke sitte på rumpa to uker man kan kun sitte på knærne eller må ligge på magen ikke ryggen. Man kan ta påfyll etter 6 mnd hvis man vil ha større men da er det fare for å se ut som du går med bleie. Med implantater istedet for fett gir det et bedre resultat men er mye vondere. Man kjenner implantatene for alltid når man sitter , hopper eller har sex. Ikke digg. Koster fra 60 tusen her i Norge. Men ingenting er dette vil hjelpe på suksualivet ditt. Og du kommer til å angre når det er ut med bleierumpe ser ut som du har bæsja på deg bukse og pupper er ikke sexy med arr eller ha vondt i hele tiden. Nei til surgery Anonymkode: 36800...688 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #9 Skrevet 4. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Implantat i pupper må byttes ut max hvert 7 år . Det er drit vondt i mange uker etter surgery og veldig mange får komplikasjoner gjennom de 7 årene så de har vondt hele tiden. Med opererte pupper kan man aldri ligge på magen eller siden å sove og de første ukene må man sove sittende for når man ligger på ryggen sklir de til siden. Det koster ca 40-50 tusen. Surgery i rumpa med fett gir ikke så mye smerte etterpå men man kan ikke sitte på rumpa to uker man kan kun sitte på knærne eller må ligge på magen ikke ryggen. Man kan ta påfyll etter 6 mnd hvis man vil ha større men da er det fare for å se ut som du går med bleie. Med implantater istedet for fett gir det et bedre resultat men er mye vondere. Man kjenner implantatene for alltid når man sitter , hopper eller har sex. Ikke digg. Koster fra 60 tusen her i Norge. Men ingenting er dette vil hjelpe på suksualivet ditt. Og du kommer til å angre når det er ut med bleierumpe ser ut som du har bæsja på deg bukse og pupper er ikke sexy med arr eller ha vondt i hele tiden. Nei til surgery Anonymkode: 36800...688 Jeg har opererte pupper og sover ofte på magen. Har hatt de i 15 år uten problemer.. Anonymkode: 48793...981
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #10 Skrevet 4. juli 2017 Tror du at du blir kulere hvis du skriver "surgery" i stedte for "kirurgi?" Det får deg bare til å virke mindre begavet..... Anonymkode: 97026...14b 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #11 Skrevet 4. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Implantat i pupper må byttes ut max hvert 7 år . Det er drit vondt i mange uker etter surgery og veldig mange får komplikasjoner gjennom de 7 årene så de har vondt hele tiden. Med opererte pupper kan man aldri ligge på magen eller siden å sove og de første ukene må man sove sittende for når man ligger på ryggen sklir de til siden. Det koster ca 40-50 tusen. Surgery i rumpa med fett gir ikke så mye smerte etterpå men man kan ikke sitte på rumpa to uker man kan kun sitte på knærne eller må ligge på magen ikke ryggen. Man kan ta påfyll etter 6 mnd hvis man vil ha større men da er det fare for å se ut som du går med bleie. Med implantater istedet for fett gir det et bedre resultat men er mye vondere. Man kjenner implantatene for alltid når man sitter , hopper eller har sex. Ikke digg. Koster fra 60 tusen her i Norge. Men ingenting er dette vil hjelpe på suksualivet ditt. Og du kommer til å angre når det er ut med bleierumpe ser ut som du har bæsja på deg bukse og pupper er ikke sexy med arr eller ha vondt i hele tiden. Nei til surgery Anonymkode: 36800...688 Jeg sover på siden hver natt og ligger ofte på magen. Hatt mine i 14 år uten et eneste problem. De trengs ikke å byttes med det første heller. Anonymkode: 5e085...015
BlackCloud Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Implantat i pupper må byttes ut max hvert 7 år . Det er drit vondt i mange uker etter surgery og veldig mange får komplikasjoner gjennom de 7 årene så de har vondt hele tiden. Med opererte pupper kan man aldri ligge på magen eller siden å sove og de første ukene må man sove sittende for når man ligger på ryggen sklir de til siden. Det koster ca 40-50 tusen. Surgery i rumpa med fett gir ikke så mye smerte etterpå men man kan ikke sitte på rumpa to uker man kan kun sitte på knærne eller må ligge på magen ikke ryggen. Man kan ta påfyll etter 6 mnd hvis man vil ha større men da er det fare for å se ut som du går med bleie. Med implantater istedet for fett gir det et bedre resultat men er mye vondere. Man kjenner implantatene for alltid når man sitter , hopper eller har sex. Ikke digg. Koster fra 60 tusen her i Norge. Men ingenting er dette vil hjelpe på suksualivet ditt. Og du kommer til å angre når det er ut med bleierumpe ser ut som du har bæsja på deg bukse og pupper er ikke sexy med arr eller ha vondt i hele tiden. Nei til surgery Anonymkode: 36800...688 Feil... Om man må bytte ut implantatene varierer, men det er mange som har det i mange tiår og aldri trenger å bytte de ut. I utgangspunktet er det ikke nødvendig å bytte ut med mindre det blir komplikasjoner. Det er mange som ligger på magen og siden uten problemer. Men i starten skal man ikke dette. Pris varierer, ca 30-40.000. Men altså.. Dersom du seriøst vurderer dette får du da google og lese om det i stedet for å stille så vage spm... Virker ikke akkurat som om det er så gjennomtenkt.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 Skal du ha surgeries både i brystene å i rumpa? Jeg vil ikke anbefale surgery i rumpa. Anonymkode: 16e2d...ee2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #15 Skrevet 4. juli 2017 Det koster en million. Jeg tok det ikke før jeg var 93 år. Anonymkode: e623a...a47 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #16 Skrevet 4. juli 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Implantat i pupper må byttes ut max hvert 7 år . Det er drit vondt i mange uker etter surgery og veldig mange får komplikasjoner gjennom de 7 årene så de har vondt hele tiden. Med opererte pupper kan man aldri ligge på magen eller siden å sove og de første ukene må man sove sittende for når man ligger på ryggen sklir de til siden. Det koster ca 40-50 tusen. Surgery i rumpa med fett gir ikke så mye smerte etterpå men man kan ikke sitte på rumpa to uker man kan kun sitte på knærne eller må ligge på magen ikke ryggen. Man kan ta påfyll etter 6 mnd hvis man vil ha større men da er det fare for å se ut som du går med bleie. Med implantater istedet for fett gir det et bedre resultat men er mye vondere. Man kjenner implantatene for alltid når man sitter , hopper eller har sex. Ikke digg. Koster fra 60 tusen her i Norge. Men ingenting er dette vil hjelpe på suksualivet ditt. Og du kommer til å angre når det er ut med bleierumpe ser ut som du har bæsja på deg bukse og pupper er ikke sexy med arr eller ha vondt i hele tiden. Nei til surgery Anonymkode: 36800...688 Takk for er så godt svar! Visste seriøst ikke at det hadde så masse ulemper! Anonymkode: 4a224...789
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #17 Skrevet 4. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du ha surgeries både i brystene å i rumpa? Jeg vil ikke anbefale surgery i rumpa. Anonymkode: 16e2d...ee2 Vurderer i rumpa, ikke bryst Anonymkode: 4a224...789
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #18 Skrevet 4. juli 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du at du blir kulere hvis du skriver "surgery" i stedte for "kirurgi?" Det får deg bare til å virke mindre begavet..... Anonymkode: 97026...14b HAHAHHAHAHAHHQHAHAHA du as Anonymkode: 4a224...789
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #19 Skrevet 4. juli 2017 47 minutter siden, BlackCloud skrev: Feil... Om man må bytte ut implantatene varierer, men det er mange som har det i mange tiår og aldri trenger å bytte de ut. I utgangspunktet er det ikke nødvendig å bytte ut med mindre det blir komplikasjoner. Det er mange som ligger på magen og siden uten problemer. Men i starten skal man ikke dette. Pris varierer, ca 30-40.000. Men altså.. Dersom du seriøst vurderer dette får du da google og lese om det i stedet for å stille så vage spm... Virker ikke akkurat som om det er så gjennomtenkt. Åja, de stedene jeg har snakket med sier man bør bytte hvert 7 år nettopp for å unngå komplikasjoner. Og jeg kjenner flere som har fått vondt og komplikasjoner etter bare noen få år. Det med å ligge på magen og siden var egentlig noe jeg bare tippa, så det er fint å høre fra en som har silikon at det ikke er noe problem med det, men jeg har naturlig C cup og syntes bare det er vondt å ligge på siden og magen med så ser for meg de med enda større pupper og spesielt implantat som er hardere, får enda større problem med det ! Ja ts det virker ikke gjennomtenkt så jeg håper ikke du tar operasjon / surgery Det er mange farer ved å operere seg Anonymkode: 36800...688
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #20 Skrevet 4. juli 2017 Surgery? Det heter operasjon på norsk Anonymkode: 757c8...e19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå