Gå til innhold

Positive folk gjør meg glad, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være positiv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke hvordan jeg tror jeg sprer negativ energi rundt meg. Og hvorfor jeg er så negativ.. jeg er frisk, greit utseende. Det er bare at jeg klarer ikke å tenke at noe skal gå bra eller at jeg vil klare noe. Jeg vet ikke hvorfor jeg er slik....

noen er jo humørpsredere og oppløftende! De må jo bare være født sånn?? Selv tenker at enkelte mål er for høye for meg. Mål som ikke er for høye for mange andre, men jeg må automatisk sette meg lavere mål fordi jeg ikke vil få til det de fleste får til.

Og ikke tale om jeg skjønner hvorfor en arb.giver eller evt kjæreste skulle velge meg. Hva har jeg som er så spesielt liksom? 

Jeg tar meg i å se påtidligere bekjentes instagram, facebook.. de klarer ågjøre karriere. Og det kan være vanskelige karrierer. Slike karrierer mamma fortalte meg at det skulle noe til å klare. For vi er "en av de vanlige dødelige". Og det er vi nok også. Siden vi bor et sted nesten ingen vet om.. 

Hvordan blir man egentlig mer eksklusiv? Med det mener jeg en folk liker, en som klarer å mestre ting, en som er ønsket. Jeg lurer sånn på åssen det føles. Å bli spurt "har hørt du er flink, vil du jobbe hos oss " av topp-bransjer for eksempel. 

Så her går jeg, og får nei nesten uansett hva jeg prøver. Men kanskje det er fordi jeg er datteren til den mammaen jeg har? "Vi er en av de vanlige dødelige"? 

Anonymkode: 81601...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2017 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir man egentlig mer eksklusiv? Med det mener jeg en folk liker, en som klarer å mestre ting, en som er ønsket. 

Anonymkode: 81601...2ae

Letter-K-blue-icon.png
I eksklusiv a1 (gjennom ty., eng., fra m.lat. egentlig 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte; fornemluksuriøs
eksklusive forretninger / ha eksklusive retter / eksklusivekretser

Anonymkode: 9389a...eb6

Gjest NotNaomi
Skrevet

Flytt til Finland. Bli der ett år og du vil føle deg såå mye bedre når du er tilbake igjen. :-)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, NotNaomi skrev:

Flytt til Finland. Bli der ett år og du vil føle deg såå mye bedre når du er tilbake igjen. :-)

Lol, hvorfor Finland? Er alle så negative der altså?

Anonymkode: 2e169...a4d

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Hvordan var moren din i oppveksten? Hvordan var faren din?

Slik du fremstiller det, så virker det som om moren din sitt syn på ting dominerer din virkelighetsoppfatning. Moren din har ikke nødvendigvis rett i det hun sier

Gjest NotNaomi
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol, hvorfor Finland? Er alle så negative der altså?

Anonymkode: 2e169...a4d

Ja,der er det ikke mye blide og happy folk for å si det sånn. Men de er vel ekte. Gidder ikke anstrenge seg for å være hyggelige liksom. Jeg liker dem da . Men å oppholde seg der for lenge går ikke før meg :-) blir alltid såå euforisk tilbake i Norge igjen;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...