AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Hei, jeg er en jente Jeg har alltid likt gutter, og vært forelska i dem, bare hatt gutter som kjæreste. Bare syntes gutter er kjekke Og bare lyst på gutter!! men når det kommer til kropp, så syntes jeg pupper og rumpe er mye finere enn penis. jeg blir ikke tiltrukket av guttekroppen til kjæresten min! nei, jeg vil ikke ha samleie med jente! Men får heller ikke så lyst på guttekropp! Hva er problemet mitt? Anonymkode: 35b58...f32 1
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Jeg synes ikke akkurat at en penis er fin og er enig med deg i at pupper og rumpe er finere. Men jeg blir ikke kåt av å se på pupper og rumper. Jeg blir ikke tiltrukket av penis engang. Jeg har kjæreste og tenner på han, men blir ikke kåt av å se tissen hans. 4
MaxxMekker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: men når det kommer til kropp, så syntes jeg pupper og rumpe er mye finere enn penis. Det tror jeg alle i hele verden syns. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Tror egentlig flertallet av både kvinner og menn kan si seg enige i at en kvinnekropp er mye mer estetisk fin enn en mannekropp. Jeg har snakket med venninder om akuratt dette, ingen av oss er lesbiske (hun ene er biseksuell), men alle snur seg heller etter en dame med fin rumpe , enn en mann. Pupper og rumpe er flottegreier og man trenger ikke måtte være lesbisk eller ha lyst til å ha sex med den kroppen for å kunne se at den er pen og estetisk fin Anonymkode: 4642e...49c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Trodde det var unormalt! Takk for mange fine svar! Anonymkode: 35b58...f32 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå