AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Vanligvis drømmer jeg ikke, men det er fordi jeg vanligvis bare sover i 6 timer og blir vekka hver morgen. Nå i sommerferien får jeg sovet i 10 timer, og det er ingen som vekker meg. Det i seg selv er fantastisk, men det som gjør detenda mer fantastisk er at jeg drømmer, og drømmene mine er så utrolig fine at jeg egentlig ikke vil annet enn å sove. Jeg drømmer om ting jeg ikke har, og om ting jeg ikke kan få. Det har gjerne å gjøre med sosiale settinger; enten det er å ha en partner, ha venner eller gjøre noe suksessfult sosialt sett - Ting jeg mildt sagt mangler i mitt virkelige liv. Dette påvirker meg jo daglig. Jeg blit mer sløv, og mer lat. Har mer lyst til å sove enn å leve mitt virkelige liv. Jeg vet at jeg burde prøve å forandre meg, men akkurat nå er livet mitt ganske så på bånn, og selvom jeg prøver får jeg ikke til det jeg ønsker å få til - Noe som kommer av lite motivasjon, urealistiske mål og dårlige selvtillit. Er det noen som har opplevd lignende før? Anonymkode: 510c1...942
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Hva med å ta store steg til å endre livet ditt? 😉 Jeg har gjort det. Anonymkode: d975d...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå