Gå til innhold

Ivory kjole - farge på duk?

Ivory kjole - helt hvite duker?  

1. 1. Ivory kjole - helt hvite duker?

• Ja
      6
    • Nei, fargen på dukene må være ivory
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brudekjolen min er i fargen ivory. Derfor burde jeg vel helst hatt duker i ivory i stedet for kritt hvitt? Men er det like enkelt å få tak i ivory duker som hvite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt helt hvite duker selv om kjolen er diamant hvit. Orker ikke detaljstyre og lete livet av meg for å finne samme farge :wink:

Skrevet

Ja, det er så mangt man bekymrer seg for :wink:

Ikke ta det ille opp, men jeg kjenner meg litt igjen. Ikke akkurat det med dukens farge, men...

Slapp av. Det er da ingen som går rundt og tenker at ikke duken matcher med brudens kjole...

Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke tenkt på det før jeg leste her inne at det kunne få kjolen til å se "møkkete" ut. Så det er ikke en bekymring. Blir glad for å høre at ikke dere er opphengt i det, for da trenger ikke jeg å tenke på det jeg heller! :-)

Skrevet

:ler:

man kan bli litt sinnsyk av dette forumet

Skrevet

Så bra at du ikke tok innlegget mitt ille opp :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg brydde meg, for jeg hadde ivory kjole. Og jeg lette litegrann og fant ivory duker på Binders.

Gjest Brud2005
Skrevet

Ooops - det var noe å tenke på. Hva med meg som har light gold farge på kjolen, kommer jeg til å se ut som jeg ikke er hvit brud ved bordet? :hakeslepp:

Skrevet

Skal innrømme jeg ikke har tenkt på det før det ble nevnt her, men jeg tror ikke jeg orker å bry meg med det... Så JA, det går fint an med helt hvit duk! Det blir for mye hodebry, og jeg tror ingen vil tenke over akkurat det! :wink:

Skrevet

Vi bekymerer oss over så mangt :ler:

Vi er jo søte og da...

Tror det går fint med hvite duker jeg og

Skrevet

Du skal jo ikke sitte på utstilling ved et hvitt, nakent bord! Bordet kommer jo til å være nærmest dekket av servise og bordkort og blomster og glass og flasker og lys og servietter. Ingen vil se at det er en liten nyanseforskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...