AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Ja vi søkte om utbygning av boligen vår i januar. Arkitekten sendte så avgårde papirene våre uten å ta en kopi!!! Fikk endelig kommet gjennom til kommunen og der har de ikke fått noe. De mente bevisbyrden lå på arkitekten hva gjør jeg?! Hjelp😰 Anonymkode: 84395...f8b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Hva annet kan du gjøre enn å få arkitekten til å sende inn på nytt? Har du skriftlig fra arkitekten at den er sendt, og er den sendt elektronisk? Du må nesten nøste selv, vi her inne er ikke arkitekten din og vet hva han har gjort. Anonymkode: 12577...984 1
Ananas. Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Får arkitekten til å sende på nytt? Regner med at vedkommende ikke ga fra seg originalene..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 8 minutter siden, Ananas. skrev: Får arkitekten til å sende på nytt? Regner med at vedkommende ikke ga fra seg originalene.. Det er jo nettop det han gjorde! Og det koster mye penger og ikke minst jobb å samle alle underskrifter på nytt. Poenget her er at han bare sier jaja for ikke gjort noe osv. Det er jo helt hinsides mannen min står der bare og lurer på hva arkitekten for gjort med det osv. Min mening er jo at han nå skulle jobbe på spreng for å fikse opp i dette, men det skjer jo ingenting Anonymkode: 84395...f8b
Gjest Coolaid Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 På 4.7.2017 den 15.32, AnonymBruker skrev: Det er jo nettop det han gjorde! Og det koster mye penger og ikke minst jobb å samle alle underskrifter på nytt. Poenget her er at han bare sier jaja for ikke gjort noe osv. Det er jo helt hinsides mannen min står der bare og lurer på hva arkitekten for gjort med det osv. Min mening er jo at han nå skulle jobbe på spreng for å fikse opp i dette, men det skjer jo ingenting Anonymkode: 84395...f8b Dere betaler jo arkitekten for et stykke arbeid, ikke sant? Dere betaler selvfølgelig ikke for et stykker arbeid dere ikke har fått.... Når penger uteblir får han fart på seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå