Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går nå på AAP via NAV da jeg går til behandling.Vedtaket mitt går ut i slutten av august. Da jeg først snakket med saksbehandleren min skjønte jeg det slik at jeg skulle få praksisplass igjennom dem og få forlenget vedtaket om AAP, men da jeg snakket med han i dag mente han at jeg måtte søke jobb på vanlig måte og det er jo forsåvidt greit for meg, men jeg er litt usikker på hvordan arbeidsmarkedet er nå i sommerferien og hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke utdanning utenom videregående og har ikke sett noen utlyste stillinger jeg kan søke på så jeg må sende åpne søknader, men det er vel liten sjans for å få svar på den nå i ferien? Noen som har erfaring eller forslag til hva jeg burde gjøre? 

Anonymkode: 1a341...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send uansett. 

Skrevet

Du kan jo ta direkte kontakt med arbeidsgivere på steder du kunne tenke deg/vet du kan fungere/bidra godt. Er det lite stillinger å søke på må du bruke nettverket ditt( om du har) eller oppsøke arbeidsgivere på eget initiativ( ta med cv). 

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Åpne søknader er skjelden noen som får "napp" på. I offentlige stillinger i stat og kommune, så har de ikke lov til å ta inn/ansette uten å utlyse stillingene først, noe de ulike fagforeningen passer godt på. 

Har du vurdert å melde deg hos et vikarbyrå? 

Anonymkode: 7cef3...645

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpne søknader er skjelden noen som får "napp" på. I offentlige stillinger i stat og kommune, så har de ikke lov til å ta inn/ansette uten å utlyse stillingene først, noe de ulike fagforeningen passer godt på. 

Har du vurdert å melde deg hos et vikarbyrå? 

Anonymkode: 7cef3...645

Er assistent på sykehjem en offentlig stilling i kommune? Vikarbyrå har jeg faktisk ikke tenkt på, hvordan fungerer det egentlig?

AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2017 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Er assistent på sykehjem en offentlig stilling i kommune? Vikarbyrå har jeg faktisk ikke tenkt på, hvordan fungerer det egentlig?

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...