AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Hei! Jeg har bestilt en vare jeg skal sende tilbake og fikk svar fra kundeservice og skjønte ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette. "Du kan be posten sende retur til avsender i stedet for å løse ut pakken". Må jeg ringe posten nå, eller vente til pakken skal hentes og be de sende den tilbake da? Må jeg fortsatt betale frakten? Anonymkode: 32529...4da
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Hvordan skal noen kunne forklare deg dette uten å vite hvilken nettbutikk det er snakk om? Vanligvis er det smartere å motta pakken og så sende den i retur. Anonymkode: 5ce0e...30f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Ring Posten og hør med dem. Kanskje kan de stoppe pakken før den kommer til utleveringstedet, eller du får beskjed om å ta kontakt med utleveringstedet når pakken er klar for henting. I følge Angrerettloven er det kunden som må betale for returfrakten. Anonymkode: c8ebc...8bb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har bestilt en vare jeg skal sende tilbake og fikk svar fra kundeservice og skjønte ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette. "Du kan be posten sende retur til avsender i stedet for å løse ut pakken". Må jeg ringe posten nå, eller vente til pakken skal hentes og be de sende den tilbake da? Må jeg fortsatt betale frakten? Anonymkode: 32529...4da Du går på postkontoret, sier at pakken skal i retur. Eller du kan ringe. Anonymkode: 04843...b70
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ring Posten og hør med dem. Kanskje kan de stoppe pakken før den kommer til utleveringstedet, eller du får beskjed om å ta kontakt med utleveringstedet når pakken er klar for henting. I følge Angrerettloven er det kunden som må betale for returfrakten. Anonymkode: c8ebc...8bb Angrerettloven, den var helt ny, kan du finne lenke til den loven? Noen butikker har gratis retur men man må hente ut pakken først. Da får man fra kundeservice tilsendt frankert returlapp til å lime utenpå pakken. Anonymkode: 5ce0e...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå