Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Noen som har sett denne nye serien? Synes den er grei, kjekt å endelig se Michael Weatherly i noe annet enn NCIS
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Jeg forsøkte, men har gitt opp. Han tilhører NCIS for evigheten han der.
Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg forsøkte, men har gitt opp. Han tilhører NCIS for evigheten han der. Jeg synes NCIS er gørr kjedelig
Tillion Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Tenkte å se den, men fikk litt avsmak etter jeg leste den er basert på Dr. Phil... Burde kanskje gi den en sjanse allikevel.
Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, Tillion skrev: Tenkte å se den, men fikk litt avsmak etter jeg leste den er basert på Dr. Phil... Burde kanskje gi den en sjanse allikevel. Ble overrasket selv av å lese det men etter å ha sett de 2 første episodene er det ingenting som minner meg om Phil
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Hvor godt kjenner du til Dr. Phil da, Winza?
Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 Bare sett litt på dr Phil. Aldri vært inteserert i slike programmer
Wenda Skrevet 4. juli 2017 #8 Skrevet 4. juli 2017 Begynte på første episode, men syns den ble veldig stressende og slitsom. Litt sånn desperat på en måte. 1
Titania Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Har vurdert å se den, men ikke kommet så langt enda Ser ikke så mye serier på sommeren Klarer for øvrig ikke å se for meg Weatherly som noe annet enn Logan i Dark Angel (selv om jeg har sett noen episoder av NCIS også )
makkapakka Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 Jeg så en episode nettopp og ble positivt overrasket, så jeg kommer nok til å se mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå