AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Er det noen spesifikke enkeltklær eller en mote/ trend du virkelig savner og gjerne skulle sett komme tilbake i butikkene? Anonymkode: 7b4b7...be2
Anglofil Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Jeg skulle gjerne sett flere klær i 50- og 60-tallsstil komme tilbake. Ikke det at man ikke kan finne det, men skulle ønske det var ennå mer tilgjengelig i butikkene. Slik det er i dag handler jeg derfor mest i britiske nettbutikker. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Tights og tunika!! Åh, så behaaagelig! Anonymkode: fa354...811
Perelandra Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Jeg savner så Uno Danmark-kjeden som gikk konkurs i fjor vår! Hos dem kunne jeg få tak i de fargene jeg liker best uavhengig av hva som er motefarger ellers. Ingen andre hadde så godt utvalg av fargerike basisplagg eller tilbehør. Heldigvis har jeg et godt lager liggende fra konkurssalget deres.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Bootcut jeans. Det var vel snakk om at det skulle komme tilbake, men jeg har ikke sett snurten av det i butikkene her jeg bor. Jeg kler virkelig ikke bukser som er trange i leggene... Figurnære topper! Jeg er så lei at alt er oversize. Jeg ser ut som en potetsekk i det, og hater det. Jeg vil mye heller vise frem de fine kurvene mine. Anonymkode: 3ab18...ba0 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Jeg savner kjoler som går til kneet på meg som er 173. Kjolene stopper ofte på låret eller midt på leggen (= gigantiske tømmerstokklegger). Jeg savner også kjoler med ermer (gjerne trekvartlange), og kjoler med A-fasong på skjørtet. Synes det er forferdelig vanskelig å finne alt dette i en kjole. Anonymkode: a5588...842 1
Måbarefåsiat... Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Lyse bootcut jeans. Jeg liker hippie-bohemstil og det er ikke så mye av det rundt omkring.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 Savner nøytrale skjørt i a-form som går til midt på lårene. Leter stadig vekk, men finner ikke. Jeg er 1,76 og alle korte skjørt blir ekstremt korte på meg, såpass at jeg ikke føler det går an å gå med dem på dagtid. Pene lange bein er et av mine beste trekk og jeg vil gjerne vise dem frem litt, men uten at det blir vulgært. Dette er den lengden jeg kunne tenke meg - man viser litt ben, men det er ikke fjortis-miniskjørt. Anonymkode: 11106...71d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Savner nøytrale skjørt i a-form som går til midt på lårene. Leter stadig vekk, men finner ikke. Jeg er 1,76 og alle korte skjørt blir ekstremt korte på meg, såpass at jeg ikke føler det går an å gå med dem på dagtid. Pene lange bein er et av mine beste trekk og jeg vil gjerne vise dem frem litt, men uten at det blir vulgært. Dette er den lengden jeg kunne tenke meg - man viser litt ben, men det er ikke fjortis-miniskjørt. Anonymkode: 11106...71d Jeg er 180 cm høy, og har, som deg, problemer med å finne kjoler som ikke rekker meg til langt oppå låret. Men akkurat skjørt av lengden du viser på bildet, har jeg mange av. Synes det er blitt godt utvalg av skjørt med litt lengde på de siste årene, og jeg har faktisk handlet mine på såpass kjedelige butikker som H&M, Lindex, Kapp Ahl og Match. Anonymkode: f2451...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå