Gå til innhold

Ballene luktet pyton:(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en mann i helgen og han var ren og pen. Da jeg sugde han merket jeg ingen lukt eller smak. Men da han ba meg om å slikke ballene ble jeg skikkelig kvalm. De luktet så vondt, stramt på en måte. Det var forferdelig, men jeg turte ikke si noe og fortsatte med ballekosen. 

Nå gruer jeg meg til neste gang.. har han glemt å vaske dem? Jeg merket jo ikke luktet da jeg sugde penis, så det er litt rart at rett nedenfor stinker det drit:( 

Anonymkode: d6728...4af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt ok å ha sex, men å PRATE sammen? Det er skummelt det! 
Finn en feil. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble helt satt ut av lukta og visste ikke om jeg skulle si noe. Jeg selv hadde blitt utrolig flau og følt meg ekkel om han hadde kommentert at jeg ikke var helt ren nedentil.

Men jeg tror faktisk dette var nok til at jeg ikke vil slikke baller igjen. Blir kvalm bare av å tenke på det.

AnonymBruker
Skrevet

Baller smaker ikke godt nei. Man blir raskt svett der også og det er mange som glemmer å vaske festene og krikene og krokene ordentlig. Da holder du deg unna ballene neste gang, og hvis han spør igjen sier du at de smaker så surt så du vil ikke gjøre det. Da begynner han nok å vaske seg bedre og kun be om ballekos når han er nydusja.

Anonymkode: 1c4d1...28d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, kattepusen skrev:

Det er helt ok å ha sex, men å PRATE sammen? Det er skummelt det! 
Finn en feil. 

Ja, for det er kjempelett å si til en person at "du, underlivet ditt stinker jævlig" :roll: 

Og nei, jeg er ikke 19 år - jeg er nærmere 40. Og det er fortsatt ikke enkelt å si ifra til noen du ikke kjenner veldig godt(type kjæreste, og selv ikke da engang) at noe lukter.

Jeg kunne sagt det til ektemannen min, fordi jeg og han vet at det jo alltid ellers lukter rent og pent. Men jeg hadde fortsatt bare droppet oralsex den dagen om et uhell var ute, og ikke sagt ifra. Når det er en ny kjæreste/kortvarig greie så er saken mye verre, for man vet faktisk ikke hvordan den personlige hygienen er og hva det skyldes.

Anonymkode: e305c...91f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble helt satt ut av lukta og visste ikke om jeg skulle si noe. Jeg selv hadde blitt utrolig flau og følt meg ekkel om han hadde kommentert at jeg ikke var helt ren nedentil.

Men jeg tror faktisk dette var nok til at jeg ikke vil slikke baller igjen. Blir kvalm bare av å tenke på det.

Men alternativet er jo også å ta det omvendt; si at man er litt bakteriofob(og ta det på egen kappe) og si at man har en greie om at oralsex kun skjer når man er nydusjet, og det inkluderer også hele underlivet.

Da sier man ikke direkte at den andre lukter, men den andre får anledning til å dusje ordentlig først om det er ønskelig.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det er kjempelett å si til en person at "du, underlivet ditt stinker jævlig" :roll: 

Og nei, jeg er ikke 19 år - jeg er nærmere 40. Og det er fortsatt ikke enkelt å si ifra til noen du ikke kjenner veldig godt(type kjæreste, og selv ikke da engang) at noe lukter.

Jeg kunne sagt det til ektemannen min, fordi jeg og han vet at det jo alltid ellers lukter rent og pent. Men jeg hadde fortsatt bare droppet oralsex den dagen om et uhell var ute, og ikke sagt ifra. Når det er en ny kjæreste/kortvarig greie så er saken mye verre, for man vet faktisk ikke hvordan den personlige hygienen er og hva det skyldes.

Nettopp, man vet ikke.. Derfor greit å snakke sammen om det.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Nettopp, man vet ikke.. Derfor greit å snakke sammen om det.. 

Du tar ikke poenget, eventuelt mangler sosial sensitivitet.

Dette handler ikke bare om egen sjenanse for å ta opp temaer, men viten om at veldig mange vil synes dette er fryktelig ubehagelig å få servert rett ut.

Veldig mange vil få et begrenset sexliv av det, og selv om du muligens har null sperrer - så har de fleste noen grenser. Og dette handler om å respektere også den muligheten.

Er det snakk om kjæresten gjennom lang tid så må det jo bare sies på en pen måte(men fortsatt da; pakk det pent inn).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han elsker tydeligvis ballekos :O Så han kommer til å be meg om det neste gang vi møtes også. Skal jeg da bare si at jeg ikke har lyst? Jeg har ingen problemer med å suge, har aldri opplevd at han har luktet eller smakt vondt der. Så det er litt rart om jeg plutselig har bakteriefobi og at han må være nydusjet før jeg nærmer meg det området. Jeg vil jo ikke såre han. Men jeg skal aldri slikke baller igjen!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar ikke poenget, eventuelt mangler sosial sensitivitet.

Dette handler ikke bare om egen sjenanse for å ta opp temaer, men viten om at veldig mange vil synes dette er fryktelig ubehagelig å få servert rett ut.

Veldig mange vil få et begrenset sexliv av det, og selv om du muligens har null sperrer - så har de fleste noen grenser. Og dette handler om å respektere også den muligheten.

Er det snakk om kjæresten gjennom lang tid så må det jo bare sies på en pen måte(men fortsatt da; pakk det pent inn).

Jeg har ganske mange sperrer jeg, prate med sexpartnerene mine er ikke en av dem.
Det går helt fint an å gjøre dette på en sensitiv måte.. man trenger ikke buse ut med "æsj, du stinker" 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han elsker tydeligvis ballekos :O Så han kommer til å be meg om det neste gang vi møtes også. Skal jeg da bare si at jeg ikke har lyst? Jeg har ingen problemer med å suge, har aldri opplevd at han har luktet eller smakt vondt der. Så det er litt rart om jeg plutselig har bakteriefobi og at han må være nydusjet før jeg nærmer meg det området. Jeg vil jo ikke såre han. Men jeg skal aldri slikke baller igjen!

Ja det er bare å si nei og om han spør hvorfor sier du at det smaker og lukter vondt så det vil du bare etter eller evn i dusjen. 

Tror ikke han kommer til å spørre allerede neste gang, siden han nettopp informerte deg om at han likte det. Men når han merker det aldri skjer på sikt spør han sikkert igjen. Du kan jo prøve å legge inn et tydelig signalement til han og å slikke ballene i dusjen men ikke ellers, så skjønner han nok greia ut i fra det mønsteret 

Anonymkode: 1c4d1...28d

AnonymBruker
Skrevet

En del menn er dårlige på å vaske rumpa. Skyller såvidt litt med vann i sprekken når de dusjer om morgenen, men vasker ikke grundig med såpe rundt anus. Dermed går de rundt med mye bakterier som lager stram, sur lukt, spesielt når det blir klamt og svett der nede. De kjenner sjelden lukten selv, men sexpartner vil kjenne det når hun beveger seg ned til pungen, siden den ligger like ved. 

Ville bare vært ærlig om det neste gang. "Det er ikke så delikat der nede akkurat nå, men hvis du vasker deg grundig bak, så gjør jeg det gjerne." Det er som sagt ikke en lukt mannen klarer å kjenne selv, siden nesa hans er i trygg avstand, så om det skal forbedre seg så må noen andre si ifra.

Anonymkode: 042a7...a5c

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er i tidlig fase så kan du vel kanskje foreslå at dere dusjer sammen, og så "hjelper" du ham der og begynner litt i dusjen etter du har vasket litt for ham? 
Altså ikke bare der altså, men å såpe hverandre inn over det hele. Så kan ha få både rene baller og kos. 

• Liker 1
Skrevet

Føler med deg!

At så mange mannfolk har så hardt for å vaske skikkelig seg er helt utrolig. Jeg har måttet si ifra til flere partnere om at de må vaske seg bedre der nede. På forskjellige måter. Om det så er å faktisk trekke tilbake forhuden, vaske ballene med såpe, ikke gjøre 69 etter nr.2 osv osv. 

Jeg prøver å si det i andre settinger først, for det å være direkte på slike ting kan være sårende. Da har jeg jo utført oralsex et par ganger før jeg raskt finner en måte å legge det frem på, noe som selvfølgelig er litt ille for meg, men jeg er reddere for å såre noen enn å ha det litt kjipt innimellom.

Uansett, da sier jeg f.eks. på sommeren slik som nå at "det blir deilig å suge deg når vi kommer hjem fra parken (hvor vi har grillet) når ballesvetten, kukosten, urindråpene etter toalettbesøkene bak buskene og rumpejuicen har bakt seg i varme, klamme omgivelser i flere timer. Så vil jeg selvfølgelig kline med deg etterpå!". Når jeg har lagt det frem på denne måten skjønner de fleste menn hvorfor man skal vaske seg før oralsex... Responsen er alltid "fy faen så ekkelt, nei nei nei!",-  og da er samtalen i gang om hva jeg forventer av hygiene før oralsex og hvordan man må vaske -og hvorfor man må vaske!!! Så gir jeg de alle eksemplene jeg har opplevd til de stopper meg fordi de ikke orker å høre mer.:kvalm: 

Men jeg skjønner at ikke alle kan legge frem ting på denne måten, jeg har nok litt drøy humor og slipper lett unna med å være kvalm på denne måten.

Når jeg tenker meg om er det rart at jeg ikke er singel...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...