Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung kvinne som har siden begynnelsen av sommeren møtt på en kjempe snill mann. Kjemien er der, og det er ingen tvil om at vi begge vil ha hverandre. Men det er kun aldersforskjellen(25år) vår som står i veien. Sist vi møttes nevnte han at noen kompiser hadde kommentert at det ikke ville være lurt for han å satse på en slikt forhold, men at han ikke brydde seg om andres meninger.(han ville også høre hva jeg mente om et slikt forhold)

Etter det han vi bare flørtet videre, og snakkes/chatter hver dag. Noen ganger tuller han veldig mye, og andre ganger er han litt mer forsiktig og er redd for å snakke om "forbudte tanker".

Så nå lurer jeg liksom på hvordan/hvor lenge vi skal holde på sånn? Vil han bare være en venn.....eller tar han ting litt langsomt??? :forvirret::tristbla:

Anonymkode: a8562...8bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en herlig kvinne med samme alderforskjell. Det går veldig bra :) Kommer an på hvor gamle dere er..

Anonymkode: 0cf58...2eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns alderforskjellen er altfor stor, kan ikke skjønne at dere kan være på samme sted i livet. Sannsynligvis er han kun ute etter et sexuelt forhold. Men det finnes jo unntak selvfølgelig. Har han barn? Han er jo reelt en generasjon eldre enn deg, på alder med dine foreldre? Og potensielt med barn på din alder? Hva ønsker du deg da, noe varig? Ønsker du at han skal passe sammen med dine venner? Tror du han vil gjøre det? Hva tenker du deg 10 år fram i tid, når du fortsatt er ung og kanskje ønsker barn? Vil han ønske det? Med mindre du er ekstremt ung nå så vil han være veldig godt voksen på den tiden, og gammel til å bli far.

Anonymkode: 0fe1b...f8c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Usj nei det synes jeg blir for mange år. Som ab over meg sier, ville tenk hvordan forholdet ble den dagen du ønsker barn fks.  

Anonymkode: dd547...a96

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...