Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for mange bra innlegg!

Nå har jeg blitt sikker i min sak og bestilt konsulatasjon på Fornebu klinikken.

Jeg er heller ikke overvektig,spiser sundt og trener regelmessig.. Jeg har alltid hatt litt ekstra på magen(umulig å trene vekk),noe som har plaget meg i mange år. Vet nok at de rundt meg aldri har tenkt at jeg har litt ekstra mage,men jeg trives virkelig ikke med den magen jeg har nå. Jeg gjør dette for meg selv,og for å styrke selvtilliten min.. Det skal bli deilig å tørre å dusje sammen med kjæresten min uten at jeg må føle ubehag.

Vet ikke hvorfor jeg velger Fornebu klinikken,har hørt mye bra om klinikken.

Ønsk meg lykke til!

Ble litt skremt av dere som sier at det gjør såå vondt,uff!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet
Takk for mange bra innlegg!

Nå har jeg blitt sikker i min sak og bestilt konsulatasjon på Fornebu klinikken.

Jeg er heller ikke overvektig,spiser sundt og trener regelmessig.. Jeg har alltid hatt litt ekstra på magen(umulig å trene vekk),noe som har plaget meg i mange år. Vet nok at de rundt meg aldri har tenkt at jeg har litt ekstra mage,men jeg trives virkelig ikke med den magen jeg har nå. Jeg gjør dette for meg selv,og for å styrke selvtilliten min.. Det skal bli deilig å tørre å dusje sammen med kjæresten min uten at jeg må føle ubehag.

Vet ikke hvorfor jeg velger Fornebu klinikken,har hørt mye bra om klinikken.

Ønsk meg lykke til!

Ble litt skremt av dere som sier at det gjør såå vondt,uff!

Lykke til. Jeg misunner deg!

Går så bra skal du se :)

• Liker 1
  • 6 år senere...
Skrevet

Hei,

Jeg skal fettsuge flankene i begynnelsen av februar og grugleder meg veldig. Jeg lurer litt på hvordan det er å bruke kompresjonsplagget i tiden etterpå. Det virker jo veldig styrete. Syntes det godt gjennom klær og sånn? Jeg ønsker å holde inngrepet hemmelig, og det kan jo være litt vanskelig om alt vises.

Blir veldig glad for tilbakemeldinger og tips :)

Jeg har fire små arr. Eller det vil si, 4 små prikker som er ca 4 mm i diameter. Så det er ikke snakk om mye for min del. Har ett litt skrått bakover fra hvert hoftebein og ett litt på siden av ryggen på hver side. Om jeg kjenner på det er det liksom en bitteliten dump, men ingen kan klare å se at det har noen sammenheng mellom et inngrep eller at det er noe arr der i det hele tatt. Blekner fort og nå er det bare litt rosa-beige. Kirurgen la arrene i trusekanten, så har jeg bikini eller truse synes de ikke i det hele tatt.

Om du skal ta magen vil jeg tro han/hun vil legge det bittelille snittet omtrent der hvor kjønnshårene starter, eller i området rundt for at det ikke skal bli synlige arr. Jeg har ingen ujevnheter i form av dumper eller klumper eller hva som helst. Gikk med en panty i 6 uker. Ganske stram, men den komprimerer området, gjør at hevelsen går ned, at fettet komprimeres og huden strammer seg igjen.

Det legen gjør er å fjerne "striper" i områder hvor fettet er, og når man da går med panty vil fettet rundt legge seg der så området med fett blir mindre. "Trykker det sammen" på en måte.

Når man legger på seg får man ikke flere fettceller, men fettcellene vokser og blir større. Noen har større fettceller i brysetene og på rompa f.eks. av genetiske årsaker. (Heldig for dem.) Andre får fettansamlinger på steder som er mindre heldig. (Lårene, hoftene, bak knærne, haken osv.)

Vurderer nå å gjøre to inngrep til etterhvert. Omforme nesa, og få brystimplantater.

Trener en del og har en del synlige magemuskler - etter iherdig kondisjonstrening og sit-ups.

Jeg fikk et trenings-boost ved å ta mitt inngrep og ser nå at jeg ikke kan fettsuge hele kroppen, men at jeg må jobbe for å få den kroppen jeg ønsker. (Men mitt område, som var flankene, kunne ikke slankes bort.)

Fortsatt lykke til!

• 1 år senere...
Gjest Linda.Øvereng
Skrevet

Jeg vurderer å ta fettsuging av magen på Fronebu klinikken..

Synes hele greie er ganske skummel,men har alltid hatt et ønske om å få en litt flatere mage.

Noen som har litt erfaringer om dette?

Hei.Jeg tok brystreduksjon med fettsuging for 3 uker siden.Oprasjonsårene gjorde ikke vondt men fettsugingen gjør vondt lenge etterpå.Etter 3 uker er det like vondt og jeg blir veldig redusert av det.Men det gjør vondt men ikke store smerter og det er absolut verdt det synes jeg,selvtilliten blir mye bedre.Men det tar mange mndr. å bli helt "normal" igjen så man kan ikke gå ut i jobb med det første og husarbeid er ikke aktuelt for meg ihvertfall.Det er ingenting å være redd for,legene er så flinke i dag.Jeg gjorde det på Aleris hos dr.Bugge og jeg er kjempefornøyd.Linda
  • 2 år senere...
Skrevet

Jeg gjorde fettsuging i forgårs, av lårene og sideflesket. Det ble fjernet nesten en kilo til sammen. Det er ikke så stor mengde, men det var ikke så mye å fjerne.. Det har gått veldig bra så langt. Spratt opp av sengen da de vekket meg etter narkosen, spiste på favorittrestauranten min og gikk rundt og shoppet litt i byen før jeg dro hjem. Jeg ryddet og vasket før kjæresten kom, hadde sex 2 ganger samme dag.. Neste dag var jeg på fest, i dag sitter jeg og leser. Har ganske vondt, men jeg har høy smertetoleranse når det handler om noe som skal gjøre meg finere. Tatt lite smertestillende etter inngrepet. Det verste er bivirkningene av betennelsesdempende medisin; vondt i magen, samt å gå med det stramme kompresjonstøyet nå når det er så varmt.. Er veldig blå og hoven, men det er jo normalt. Satser på å begynne å trene igjen til uken, men det blir fokus på armer den første tiden. Gleder meg til å se hvordan det blir når hevelsen forsvinner. Foreløpig ser det veldig bra ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...