AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Ja, det mener jeg. Hvem har virkelig tid til å sitte flere timer per dag på et forum å skrive og mobbe andre? Det er særs mange av dere på KG som prøver å fremstå bedre enn andre har jeg lagt merke til (ja, noen vil vel mene at jeg prøver på det nå). Det er så udelikat å komme med spydige kommentarer eller prøve å fremstå bedre når noen har en reell situasjon. Jeg selv har vært innom innimellom fordi det er gøy å lese noen innlegg, samtidig går jeg fort lei og lukker PCen. Jeg har inntrykk av at det er folk med lavere utdanning /ingen utdanning som er mest aktiv på KG. Anonymkode: fe99c...350 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 For å få med deg dette må du vel bruke en god del tid her inne selv. Og "udelikat" er et pussig ord å bruke i denne sammenhengen. Anonymkode: d8815...17f 6
bruker54321 Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å få med deg dette må du vel bruke en god del tid her inne selv. Anonymkode: d8815...17f Nei, det holder at TS er halvveis oppegående. Endret 3. juli 2017 av Superbruker5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Nå må du gi deg.... holdt det ikke med de ørten trådene du opprettet under nick?? Anonymkode: e3ff1...62d 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 24 minutter siden, Superbruker5 skrev: Nei, det holder at TS er halvveis oppegående. Kanskje ts kunne kommet med noen eksempler. Anonymkode: d8815...17f
Hangover Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 Lurer på hva som får deg til å mene at det kun er folk uten utdanning som er inne på kg.. Det er også flere moderatorer/admin her inne som rydder opp det de ser er mobbing. Det er nok mobbing overalt, selv her inne. Men det aller meste blir slettet osv av moderatorene. Forresten: kritikk/diskusjoner trenger ikke være mobbing selv om en ikke er enig med alt som skrives! Da er man bare nærtagende. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 Og likevel så er du her.. Anonymkode: b3055...3b0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 Noen har en språkbruk som er irriterende og ydmykende. Og har man kort lunte vil man ta igjen med ti ganger verre spydighet. Noe som begynte så fint blir plutselig en stygg ordbruk på grunn av bagateller. Jeg tenker særlig på de innleggene som skal påpeke andres feil. Ja, folk tar stadig feil, og det er viktig at feil blir påpekt og rettet. Men er det virkelig nødvendig å påpeke på en så frekk måte? Det virker som om målet først og fremst er å ydmyke den som tok feil. Å rette på selve feilen blir underordnet. Anonymkode: 6b9f9...b4d 2
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #10 Skrevet 4. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen har en språkbruk som er irriterende og ydmykende. Og har man kort lunte vil man ta igjen med ti ganger verre spydighet. Noe som begynte så fint blir plutselig en stygg ordbruk på grunn av bagateller. Jeg tenker særlig på de innleggene som skal påpeke andres feil. Ja, folk tar stadig feil, og det er viktig at feil blir påpekt og rettet. Men er det virkelig nødvendig å påpeke på en så frekk måte? Det virker som om målet først og fremst er å ydmyke den som tok feil. Å rette på selve feilen blir underordnet. Anonymkode: 6b9f9...b4d Helt enig med dette. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #12 Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, Hangover skrev: Lurer på hva som får deg til å mene at det kun er folk uten utdanning som er inne på kg.. Det er også flere moderatorer/admin her inne som rydder opp det de ser er mobbing. Det er nok mobbing overalt, selv her inne. Men det aller meste blir slettet osv av moderatorene. Forresten: kritikk/diskusjoner trenger ikke være mobbing selv om en ikke er enig med alt som skrives! Da er man bare nærtagende. Les siste setning igjen Hangover. Du hører nok til i den gruppen som er mest aktiv her på KG. Anonymkode: fe99c...350
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 Hva har spydighet med kompetanse å gjøre? Man kan være ganske kompetent om man er spydig. Anonymkode: dde0a...342 1
Gjest NotNaomi Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det mener jeg. Hvem har virkelig tid til å sitte flere timer per dag på et forum å skrive og mobbe andre? Det er særs mange av dere på KG som prøver å fremstå bedre enn andre har jeg lagt merke til (ja, noen vil vel mene at jeg prøver på det nå). Det er så udelikat å komme med spydige kommentarer eller prøve å fremstå bedre når noen har en reell situasjon. Jeg selv har vært innom innimellom fordi det er gøy å lese noen innlegg, samtidig går jeg fort lei og lukker PCen. Jeg har inntrykk av at det er folk med lavere utdanning /ingen utdanning som er mest aktiv på KG. Anonymkode: fe99c...350 Ok..du fikk det ut.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #15 Skrevet 4. juli 2017 Hvordan kan duncite om noen sitter på kvinneguiden flere timer hver eneste dag? Sitter du her mange timer hver eneste dag selv kanskje ? Anonymkode: 2c0b0...97a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #16 Skrevet 4. juli 2017 Det er vel flest uføretrygda som har tid til å sitte på KG Anonymkode: 34679...240
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #17 Skrevet 4. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det mener jeg. Hvem har virkelig tid til å sitte flere timer per dag på et forum å skrive og mobbe andre? Det er særs mange av dere på KG som prøver å fremstå bedre enn andre har jeg lagt merke til (ja, noen vil vel mene at jeg prøver på det nå). Det er så udelikat å komme med spydige kommentarer eller prøve å fremstå bedre når noen har en reell situasjon. Jeg selv har vært innom innimellom fordi det er gøy å lese noen innlegg, samtidig går jeg fort lei og lukker PCen. Jeg har inntrykk av at det er folk med lavere utdanning /ingen utdanning som er mest aktiv på KG. Anonymkode: fe99c...350 Velkommen i klubben Anonymkode: 675b3...278 1
OPIgirl Skrevet 4. juli 2017 #18 Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel flest uføretrygda som har tid til å sitte på KG Anonymkode: 34679...240 Er det virkelig så mange unge uføre? For flertallet her er jo sånn ca mellom 20-30 år?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #19 Skrevet 4. juli 2017 49 minutter siden, OPIgirl skrev: Er det virkelig så mange unge uføre? For flertallet her er jo sånn ca mellom 20-30 år? Ifølge kg så er jo 70% av personene 20-30 år ufør av mild angst og depresjon Anonymkode: dde0a...342 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #20 Skrevet 4. juli 2017 Hva har det med utdanning å gjøre?!det er så typisk norsk å trekke utdanning inn i alt! "slike med lav/ingen utdanning!" Kan derimot være enig i at det er et sted for moralens voktere. Eller et sted for skjult skyting Ts skriver;"hvor mye rynker har du som er 30+?" "har ingen rynker, ser ut slik jeg gjorde som 18" rart at plutselig hadde ingen problemer med rynker likevel " Ts;"hva slags yrker ser du ned på?" "ser ikke ned på noen, alle er like viktige". Plutselig ser ingen ned på noen.. Anonymkode: d3d80...077 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå