AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Når jeg skriver "amatørbloggere" så mener jeg ikke at bloggen er dårlig, men at de er helt ferske eller ikke er i nærheten av topplisten bare så det er sagt. Har lagt merke til en del "skjult reklame" for bloggere her på kg. Altså, noen prøver å gjøre bloggen sin "populær" ved å alltid snakke om sin egen blogg(og samtidig være frekk osv mot andre) for å få flere klikk. Jeg lurer på hva logikken er i det i og med at bloggen ikke blir populær, men den blir "negativt populær" hvis dere skjønner. Anonymkode: 08774...54e 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Ser enkelte klarer å generere klikk ved å skape oppmerksomhet her inne ja.... alle pr er god pr...? Eller... Anonymkode: c04c4...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser enkelte klarer å generere klikk ved å skape oppmerksomhet her inne ja.... alle pr er god pr...? Eller... Anonymkode: c04c4...f6f Virker som om de tror det er god pr, ja! Men tror ikke disse "bloggerne" skjønner at den pr-en de får er utrolig dårlig pr, og at folk kun klikker seg inn på bloggen deres pga alt de skriver er helt på bærtur Anonymkode: 08774...54e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som om de tror det er god pr, ja! Men tror ikke disse "bloggerne" skjønner at den pr-en de får er utrolig dårlig pr, og at folk kun klikker seg inn på bloggen deres pga alt de skriver er helt på bærtur Anonymkode: 08774...54e Nettopp.... 🙈 Anonymkode: c04c4...f6f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Storhetsvannviddet har tatt dem ... de tror de er toppbloggere 😂 Anonymkode: 45163...929
amazingme Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Storhetsvannviddet har tatt dem ... de tror de er toppbloggere 😂 Anonymkode: 45163...929 Haha ja!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Storhetsvannviddet har tatt dem ... de tror de er toppbloggere 😂 Anonymkode: 45163...929 Ja.. Synes hvertfall dette er utrolig kleint! Anonymkode: 08774...54e 1
amazingme Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.. Synes hvertfall dette er utrolig kleint! Anonymkode: 08774...54e Veldig kleint
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 Hvor lang tid tar det før det dukker opp en viss amatørblogger her også, tro? Anonymkode: 45163...929 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #11 Skrevet 4. juli 2017 Vet vel ikke om andre tråder enn rampelyset... laget en ny tråd allerede. Flott om den bare dør ut eller rapporteres Anonymkode: 85e16...f96
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #12 Skrevet 4. juli 2017 Det er en kategori på kvinneguiden som de laget for omtrent 10 år siden for de som var lei dagbokssiden. Det har samme funksjon som dagbokssiden! Anonymkode: 42407...359
Gjest NotNaomi Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 Ikke rart de reklamerer her. Er det? Se under Rampelys,så skjønner en. Folk er jo helt hekta på blogger:-)
JackIost Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg skriver "amatørbloggere" så mener jeg ikke at bloggen er dårlig, men at de er helt ferske eller ikke er i nærheten av topplisten bare så det er sagt. Har lagt merke til en del "skjult reklame" for bloggere her på kg. Altså, noen prøver å gjøre bloggen sin "populær" ved å alltid snakke om sin egen blogg(og samtidig være frekk osv mot andre) for å få flere klikk. Jeg lurer på hva logikken er i det i og med at bloggen ikke blir populær, men den blir "negativt populær" hvis dere skjønner. Anonymkode: 08774...54e Har også lagt merke til dette, og all omtale av blogger på KG-Rampelys er god reklame, den er sågar gratis, så ikke spesielt rart at mange forsøker å skape blest om seg selv der De "store" bloggerne gidder selvsagt ikke å gjøre sånt, de har nok med den omtalen som er, som for øvrig også er god reklame, selv om det meste som blir skrevet er utrolig negativt ladet
JackIost Skrevet 4. juli 2017 #15 Skrevet 4. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som om de tror det er god pr, ja! Men tror ikke disse "bloggerne" skjønner at den pr-en de får er utrolig dårlig pr, og at folk kun klikker seg inn på bloggen deres pga alt de skriver er helt på bærtur Anonymkode: 08774...54e Om det mangedobler antall klikk, så har de fått akkurat det de var ute etter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #16 Skrevet 4. juli 2017 Om noen driver med skjult reklame av bloggen sin, gjør det at jeg får enda mindre lyst til å trykke meg inn å lese. Det samme er det med toppbloggerne. Jo mer jeg har lest og deltatt i diskusjoner, jo mer opplyst har jeg blitt om den uetiske bloggingen som foregår rundt om. Og det har ført til at jeg har sluttet å lese mange toppblogger. Slik tror jeg det er for ganske mange når de blir klar over hvordan alt henger sammen. Anonymkode: d68e2...558 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #17 Skrevet 4. juli 2017 Mer klikk -> større mulighet til å tjene penger -> mer penger å bruke på falske vesker og plastiske operasjoner 🤗 Anonymkode: b064c...6a4 1
JackIost Skrevet 5. juli 2017 #18 Skrevet 5. juli 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Om noen driver med skjult reklame av bloggen sin, gjør det at jeg får enda mindre lyst til å trykke meg inn å lese. Det samme er det med toppbloggerne. Jo mer jeg har lest og deltatt i diskusjoner, jo mer opplyst har jeg blitt om den uetiske bloggingen som foregår rundt om. Og det har ført til at jeg har sluttet å lese mange toppblogger. Slik tror jeg det er for ganske mange når de blir klar over hvordan alt henger sammen. Anonymkode: d68e2...558 Du tror blogger er en døgnflue som vil forsvinne? Det tror ikke jeg
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #19 Skrevet 5. juli 2017 4 timer siden, JackIost skrev: Du tror blogger er en døgnflue som vil forsvinne? Det tror ikke jeg Det har jeg ikke sagt, og det tror jeg heller ikke. Det vil hele tiden komme nye til, gamle lesere vil fortsette å lese fordi de liker det de leser, mange vil fortsette å lese fordi nysgjerrigheten for mange av "bilulykkene" er for dominerende, og mange vil slutte å lese fordi de blir gjort oppmerksom på/finner ut av hvor uetiske og moralsk forkastelige noen blogger er ;). Anonymkode: d68e2...558 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå