Gå til innhold

Er det blitt populært for "amatørbloggere" å reklamere for seg selv på kg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skriver "amatørbloggere" så mener jeg ikke at bloggen er dårlig, men at de er helt ferske eller ikke er i nærheten av topplisten bare så det er sagt. 

Har lagt merke til en del "skjult reklame" for bloggere her på kg. Altså, noen prøver å gjøre bloggen sin "populær" ved å alltid snakke om sin egen blogg(og samtidig være frekk osv mot andre) for å få flere klikk. Jeg lurer på hva logikken er i det i og med at bloggen ikke blir populær, men den blir "negativt populær" hvis dere skjønner.

Anonymkode: 08774...54e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, tror det har blitt populært altså

AnonymBruker
Skrevet

Ser enkelte klarer å generere klikk ved å skape oppmerksomhet her inne ja.... alle pr er god pr...? Eller...

Anonymkode: c04c4...f6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser enkelte klarer å generere klikk ved å skape oppmerksomhet her inne ja.... alle pr er god pr...? Eller...

Virker som om de tror det er god pr, ja! Men tror ikke disse "bloggerne" skjønner at den pr-en de får er utrolig dårlig pr, og at folk kun klikker seg inn på bloggen deres pga alt de skriver er helt på bærtur

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om de tror det er god pr, ja! Men tror ikke disse "bloggerne" skjønner at den pr-en de får er utrolig dårlig pr, og at folk kun klikker seg inn på bloggen deres pga alt de skriver er helt på bærtur

Nettopp.... 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Storhetsvannviddet har tatt dem ... de tror de er toppbloggere 😂

Anonymkode: 45163...929

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja!

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. Synes hvertfall dette er utrolig kleint!

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. Synes hvertfall dette er utrolig kleint!

Veldig kleint:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det før det dukker opp en viss amatørblogger her også, tro? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vet vel ikke om andre tråder enn rampelyset... laget en ny tråd allerede. Flott om den bare dør ut eller rapporteres 

Anonymkode: 85e16...f96

AnonymBruker
Skrevet

Det er en kategori på kvinneguiden som de laget for omtrent 10 år siden for de som var lei dagbokssiden. Det har samme funksjon som dagbokssiden! :) 

Anonymkode: 42407...359

Gjest NotNaomi
Skrevet

Ikke rart de reklamerer her. Er det? Se under Rampelys,så skjønner en. Folk er jo helt hekta på blogger:-)

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg skriver "amatørbloggere" så mener jeg ikke at bloggen er dårlig, men at de er helt ferske eller ikke er i nærheten av topplisten bare så det er sagt. 

Har lagt merke til en del "skjult reklame" for bloggere her på kg. Altså, noen prøver å gjøre bloggen sin "populær" ved å alltid snakke om sin egen blogg(og samtidig være frekk osv mot andre) for å få flere klikk. Jeg lurer på hva logikken er i det i og med at bloggen ikke blir populær, men den blir "negativt populær" hvis dere skjønner.

Har også lagt merke til dette, og all omtale av blogger på KG-Rampelys er god reklame, den er sågar gratis, så ikke spesielt rart at mange forsøker å skape blest om seg selv der :)

De "store" bloggerne gidder selvsagt ikke å gjøre sånt, de har nok med den omtalen som er, som for øvrig også er god reklame, selv om det meste som blir skrevet er utrolig negativt ladet :)

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det mangedobler antall klikk, så har de fått akkurat det de var ute etter :)

AnonymBruker
Skrevet

Om noen driver med skjult reklame av bloggen sin, gjør det at jeg får enda mindre lyst til å trykke meg inn å lese. Det samme er det med toppbloggerne. Jo mer jeg har lest og deltatt i diskusjoner, jo mer opplyst har jeg blitt om den uetiske bloggingen som foregår rundt om. Og det har ført til at jeg har sluttet å lese mange toppblogger. Slik tror jeg det er for ganske mange når de blir klar over hvordan alt henger sammen.

Anonymkode: d68e2...558

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mer klikk -> større mulighet til å tjene penger -> mer penger å bruke på falske vesker og plastiske operasjoner 🤗

Anonymkode: b064c...6a4

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om noen driver med skjult reklame av bloggen sin, gjør det at jeg får enda mindre lyst til å trykke meg inn å lese. Det samme er det med toppbloggerne. Jo mer jeg har lest og deltatt i diskusjoner, jo mer opplyst har jeg blitt om den uetiske bloggingen som foregår rundt om. Og det har ført til at jeg har sluttet å lese mange toppblogger. Slik tror jeg det er for ganske mange når de blir klar over hvordan alt henger sammen.

Du tror blogger er en døgnflue som vil forsvinne? Det tror ikke jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, JackIost skrev:

Du tror blogger er en døgnflue som vil forsvinne? Det tror ikke jeg :)

Det har jeg ikke sagt, og det tror jeg heller ikke. Det vil hele tiden komme nye til, gamle lesere vil fortsette å lese fordi de liker det de leser, mange vil fortsette å lese fordi nysgjerrigheten for mange av "bilulykkene" er for dominerende, og mange vil slutte å lese fordi de blir gjort oppmerksom på/finner ut av hvor uetiske og moralsk forkastelige noen blogger er ;). 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...