LizbethOsnes Skrevet 4. juli 2017 #21 Del Skrevet 4. juli 2017 5 timer siden, CecilieX skrev: Det gjennstår å se, barnet er bare noen måneder gammelt. Men hun hadde en debatt om dette med eksponering i kommentarfeltet, der hun virket som hun tok til seg noen tilbakemeldinger, så får man se. Hun skulle i alle fall bli mer bevisst på bildebruk. Det er sant. Som jeg har nevnt i andre debatter er utlevering av informasjon langt verre enn bildedeling i mine øyne, så det blir spennende å se hvordan kombinasjonen blir :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. juli 2017 #22 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg synes det er helt utrolig at mange bare fortsetter utleveringen uten å tilsynelatende ta til seg noe av det som er blitt skrevet i det siste! Hvordan kan man ha respekt for sånne mennesker? Jeg synes likevel jeg ser en dreining hos unge foreldre, har gode og reflekterte diskusjoner rundt dette. Det er så tydelig at de har zero respekt for denne utleveringen og de sier det er "Harry", "trashy" og "ut"! Vi må fortsette å skrive og pushe om det, det kommer til et punkt hvor disse bloggerne ikke har noe valg, men det er helt forkastelig at flere ikke har tatt til vettet ennå! Utrolig hva penger og status kan gjøre med tilsynelatende oppegående voksne mennesker! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. juli 2017 #23 Del Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, elisaday skrev: Ingen som livnærer seg av å eksponere barn og familieliv burde få ros. Jeg håper det bare er et spørsmål om tid før dette blir ulovlig. Håper det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 4. juli 2017 #24 Del Skrevet 4. juli 2017 44 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg synes det er helt utrolig at mange bare fortsetter utleveringen uten å tilsynelatende ta til seg noe av det som er blitt skrevet i det siste! Hvordan kan man ha respekt for sånne mennesker? Jeg synes likevel jeg ser en dreining hos unge foreldre, har gode og reflekterte diskusjoner rundt dette. Det er så tydelig at de har zero respekt for denne utleveringen og de sier det er "Harry", "trashy" og "ut"! Vi må fortsette å skrive og pushe om det, det kommer til et punkt hvor disse bloggerne ikke har noe valg, men det er helt forkastelig at flere ikke har tatt til vettet ennå! Utrolig hva penger og status kan gjøre med tilsynelatende oppegående voksne mennesker! This! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 4. juli 2017 #25 Del Skrevet 4. juli 2017 13 timer siden, Monky skrev: Hadde de bare sluttet å stjele bilder fra folk, kunne jeg sagt meg enig! Men det irriterer meg grenseløst st ph bruker masse bilder i bloggen uten kildehenvisning! Stjeler de bilder, da? Om du kjøper pressebilder eller bruker feks Pixabay.com kan du bruke bildene akkurat som du vil helt uten å henvise til kilde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. juli 2017 #26 Del Skrevet 5. juli 2017 19 timer siden, elisaday skrev: Ingen som livnærer seg av å eksponere barn og familieliv burde få ros. Jeg håper det bare er et spørsmål om tid før dette blir ulovlig. Helt enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 5. juli 2017 #27 Del Skrevet 5. juli 2017 23 timer siden, Livinglittle<3 skrev: Nei, min stemme går til bloggere som får barn, og velger å skjerme barna. Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hypes Skrevet 5. juli 2017 #28 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Jeg synes det er så synd hvordan unger har blitt det nye statussymbolet. En måte å hevde seg over andre, ved å kle opp unga i chanel og jean paul. Bare matpakka du sender med poden er en maktkamp mellom kvinner.. Hadde vi levd for 60 år siden (hvor kvinner fortsatt kunne være hjemme og oppdra(!) ungene, eller tja, vikingtida kanskje, hvor de små faktisk måtte klare seg alene litt, uten nye digitale impulser hele tiden.. Da kunne jeg muuligens tenkt meg å få unger selv. Men når jeg kommer inn i stua til folk med barn, så flyter det jo over av leiker og bamser og det som er, mens ungen ikke klarer å spise hverken frokost eller middag uten å ha øya klistra til en ipad eller tv. Uff. Mammablogging er etter min mening bare med på å gjøre dette verre. Mødre i dag skal klare alt; de skal se bra ut(sa noen milf?), de skal ha fint hus, ha en korrekt interiørdesigna stue, gjerne tjene mer penger enn mannen (girlpower er viktig folkens!), trene minst annenhver dag, også ha en lekkerbisken av en suv da. Jeg blir både mektig imponert av de som får til å holde fasaden, samtidig som jeg blir himla lei meg på deres vegne. Endret 5. juli 2017 av hypes 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 5. juli 2017 #29 Del Skrevet 5. juli 2017 2 timer siden, hypes skrev: Jeg synes det er så synd hvordan unger har blitt det nye statussymbolet. En måte å hevde seg over andre, ved å kle opp unga i chanel og jean paul. Bare matpakka du sender med poden er en maktkamp mellom kvinner.. Hadde vi levd for 60 år siden (hvor kvinner fortsatt kunne være hjemme og oppdra(!) ungene, eller tja, vikingtida kanskje, hvor de små faktisk måtte klare seg alene litt, uten nye digitale impulser hele tiden.. Da kunne jeg muuligens tenkt meg å få unger selv. Men når jeg kommer inn i stua til folk med barn, så flyter det jo over av leiker og bamser og det som er, mens ungen ikke klarer å spise hverken frokost eller middag uten å ha øya klistra til en ipad eller tv. Uff. Mammablogging er etter min mening bare med på å gjøre dette verre. Mødre i dag skal klare alt; de skal se bra ut(sa noen milf?), de skal ha fint hus, ha en korrekt interiørdesigna stue, gjerne tjene mer penger enn mannen (girlpower er viktig folkens!), trene minst annenhver dag, også ha en lekkerbisken av en suv da. Jeg blir både mektig imponert av de som får til å holde fasaden, samtidig som jeg blir himla lei meg på deres vegne. Jeg kunne ikke ha vært mer enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 5. juli 2017 #30 Del Skrevet 5. juli 2017 23 timer siden, elisaday skrev: Ingen som livnærer seg av å eksponere barn og familieliv burde få ros. Jeg håper det bare er et spørsmål om tid før dette blir ulovlig. Dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. juli 2017 #31 Del Skrevet 5. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg