AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Min far har nå sagt at jeg kan få samlingen hans og selge den for å finansiere div. Trenger bare å reise dit for å hente den. Da jeg fortalte min mann dette så lo han, han sa at slikt er ikke verdt noe lenger. På åttitallet hadde samlingen verdi på over firehundredetusen norske kroner. Er dette ikke lenger av verdi? Anonymkode: d3e90...4c7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Kommer an på tilstanden de er i. Noen samlinger kan være verdt mye, men hvor i alle dager skal du selge det? Anonymkode: 3e823...924
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kommer an på tilstanden de er i. Noen samlinger kan være verdt mye, men hvor i alle dager skal du selge det? Anonymkode: 3e823...924 Tilstanden skal være tipp topp. Har rett og slett ingen anelse om hvor jeg kan selge slikt. Anonymkode: d3e90...4c7
Gjøksuppe Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 http://filatelist.no/hjem-5726 Her får du helt sikkert hjelp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå