AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg elsker de skoene mine virkelig, de passer godt på foten og er helt fantastiske. Men har sett at på Finn er det utrolig mange helt ubrukte til salgs. Hvorfor??? Anonymkode: b2e4b...d9e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 De jeg kjenner som har et par forteller meg iallfall at de er ekstremt vonde å gå i. Så kanskje du er heldig som har en form på foten som passer. De er veldig fine da Anonymkode: e861f...61c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De jeg kjenner som har et par forteller meg iallfall at de er ekstremt vonde å gå i. Så kanskje du er heldig som har en form på foten som passer. De er veldig fine da Anonymkode: e861f...61c Ja kan hende, men disse skoene må man gå med hjemme ofte for å gå de inn da. Da blir de som en drøm etterpå 💕 Anonymkode: b2e4b...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Men spørsmålet er hvorfor kjøper folk sko som absolutt ikke passer og de aldri går med, til den prisen? Anonymkode: b2e4b...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men spørsmålet er hvorfor kjøper folk sko som absolutt ikke passer og de aldri går med, til den prisen? Anonymkode: b2e4b...d9e Av samme grunn folk bruker avsindig mye penger på andre ting , uavhengig av om det er sko eller en bolig på "riktig" adresse- der ligger en annen form for verdi i det. Anonymkode: e861f...61c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av samme grunn folk bruker avsindig mye penger på andre ting , uavhengig av om det er sko eller en bolig på "riktig" adresse- der ligger en annen form for verdi i det. Anonymkode: e861f...61c Hææ hvor kom det inn i bildet? Eier jo 3 par selv og ønsker å kjøpe fler. De jeg ikke forstår er de som kjøper det UTEN at de passer Anonymkode: b2e4b...d9e
Svartedauden Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 Fantastiske sko, eier to par selv. De er ikke akkurat de mest behagelige.. Er nok derfor 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hææ hvor kom det inn i bildet? Eier jo 3 par selv og ønsker å kjøpe fler. De jeg ikke forstår er de som kjøper det UTEN at de passer Anonymkode: b2e4b...d9e De mener vel at det er verdt det, da man kjøper de signalene det gir å ha rådyre sko som alle kjenner igjen (iallfall de som også bryr seg så mye om sko at man legger så mange tusenlapper i det ), ikke sko som er gode å gå i. Anonymkode: e861f...61c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: De mener vel at det er verdt det, da man kjøper de signalene det gir å ha rådyre sko som alle kjenner igjen (iallfall de som også bryr seg så mye om sko at man legger så mange tusenlapper i det ), ikke sko som er gode å gå i. Anonymkode: e861f...61c Hvorfor selges de helt ubrukt da? Anonymkode: b2e4b...d9e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #11 Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor selges de helt ubrukt da? Anonymkode: b2e4b...d9e Husk det florerer av falske merkevarer på Finn. Og CL er en av de vanligste forfalskningen som selges. Spotter falske varer der hver dag, blitt en slags hobby. Anonymkode: f0ef8...3ae 2
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #12 Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk det florerer av falske merkevarer på Finn. Og CL er en av de vanligste forfalskningen som selges. Spotter falske varer der hver dag, blitt en slags hobby. Anonymkode: f0ef8...3ae Haha, jeg gjør også det samme noen ganger. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 6 timer siden, Hangover skrev: Haha, jeg gjør også det samme noen ganger. He he gjør samme selv synes det er veldig lett å se på cl hvilke som er ekte og ikke. Har meldt mange inn til Finn så de for slettet annonsen Anonymkode: b2e4b...d9e 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor selges de helt ubrukt da? Anonymkode: b2e4b...d9e Enten fordi de har undervurdert hvor vonde de faktisk er eller at de ikke har råd til å la være å selge de (kanskje for å kjøpe seg noe annet istedet). Jeg tror også en god del er anskaffet som en følge av dårlig impulskontroll på shoppingtur Anonymkode: e861f...61c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #15 Skrevet 4. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: He he gjør samme selv synes det er veldig lett å se på cl hvilke som er ekte og ikke. Har meldt mange inn til Finn så de for slettet annonsen Anonymkode: b2e4b...d9e 18 timer siden, Hangover skrev: Haha, jeg gjør også det samme noen ganger. Haha! Digger at flere gjør det. Bra at dere rapporterer! Skjønner ikke at så mye falsk går rett igjennom. Er kjapt å lære seg forskjell. Nesten så jeg melder meg frivelig til å lære ansatte opp haha! Anonymkode: f0ef8...3ae 2
funginger Skrevet 6. juli 2017 #16 Skrevet 6. juli 2017 Bullshit at du synes de er gode å gå med. Sorry ass, du drømmer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #17 Skrevet 6. juli 2017 Eier godt over 20 par selv, kanskje 30, og at de er "gode å gå i" er jo reinspikka tull. Jeg gikk daglig med CL da jeg var ung og barnløs, nå er jeg "gammel" og fornuftig og orker ikke gå i vonde sko. Veldig mange av parene jeg har har 12 cm. hæler (for de er jo så "fine") men det går faktisk ikke an å gå i de (med mindre man befinner seg i kategorien "meget øvet") 12 cm. med plattform går an, 12 cm. uten ser bare smårart ut. Ergo er mange av mine par ubrukt. Har også CL støvletter som jeg aldri har fått over leggene mine. Selv ikke de som har 10 cm. hæler eller under, og som jeg teknisk sett fortsatt kunne gått med orker jeg å ta på meg. Jeg bruker faktisk heller ikke de helt flate CL'ene jeg har, da de faktisk ikke er gode på føttene. Så mine CL kunne du lett ha funnet på Finn, men jeg gidder ikke liste de der siden det er for mye pes. Anonymkode: 7aa79...369
Saunet Skrevet 7. juli 2017 #18 Skrevet 7. juli 2017 http://www.vogue.co.uk/article/christian-louboutin-painful-shoes-comfortable-shoes Som Mr Louboutin selv sier så er ikke komfort en prioritet. CL er ment å ha en hvis sex appeal og ose glamour. Er veldig glad i de parrene jeg har, men velger lett andre sko over disse med mindre jeg skal sitte på en fest/vernissasje/event. En kan ikke sprade i de skoene i mange timer før føttene føler seg voldtatt for å si det mildt. Igjen så er det veldig individuelt, men majoriteten synes å mene det samme. Til TS: Du er en av de heldige få som kan gå med de uten å slite ut føttene, og det eneste tipset jeg har til deg er å kjøre på!!! De skoene bør ikke gjemmes i skap:)
Saunet Skrevet 7. juli 2017 #20 Skrevet 7. juli 2017 (endret) 12 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Får man kjøpt CL i Norge?😊 Vincci i Akersgata og Kamikaze i Hegdehaugsveien. Edit: Det er butikker i Oslo som jeg vet om. Vincci i Bergen fører også mener jeg. Vet ikke om noen andre butikker i Norge har merket. Endret 7. juli 2017 av Saunet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå