AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg står i en litt merkelig situasjon. Har startet i en ny jobb nylig. En kollega har tatt en del kontakt siden første dag, noe jeg har satt veldig pris på. Vi har det kjempehyggelig, med en god tone og mye latter. Er det lov å be vedkommende ut på en date, eller er dette helt feil? Vet h*n er singel og vi er rundt samme alder. Har blitt så ufattelig betatt.. Anonymkode: bf597...6aa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Her ville jeg trått varosmt. Ihvertfall når du er ny. Du bør være helt sikker på at denne personen gjengjelder det du føler, ellers kan det bli en kjedelig start på jobb. Skal dere ut snart, eller har du sjans til å møte denne personen "tilfeldig" på byn eller annen fest? Jobner dere på samme avdelinf også? Er dere unge, eller godt voksne? Tenker at hvis dere er unge, er det lettere å takle en avvisning i forhold til at dere skal jobbe sammen (snakker av erfaring, da jeg har forelsket meg i kollega både i begynnelsen av 20-åra, og i 30-åra) Da går det lettere over. Er man eldre, tar man det tyngre på en helt annen måte. Men dette er jo min erfaring.. ingen er like, og ingen situasjoner er like Lykke til Anonymkode: 7a16c...eef
Frkuperfekt Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 3. juli 2017 av Frkuperfekt
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her ville jeg trått varosmt. Ihvertfall når du er ny. Du bør være helt sikker på at denne personen gjengjelder det du føler, ellers kan det bli en kjedelig start på jobb. Skal dere ut snart, eller har du sjans til å møte denne personen "tilfeldig" på byn eller annen fest? Jobner dere på samme avdelinf også? Er dere unge, eller godt voksne? Tenker at hvis dere er unge, er det lettere å takle en avvisning i forhold til at dere skal jobbe sammen (snakker av erfaring, da jeg har forelsket meg i kollega både i begynnelsen av 20-åra, og i 30-åra) Da går det lettere over. Er man eldre, tar man det tyngre på en helt annen måte. Men dette er jo min erfaring.. ingen er like, og ingen situasjoner er like Lykke til Anonymkode: 7a16c...eef Vi har en del jobbfester og jobbmiddager, så det er ikke lenge til vi møtes i den settingen, men der vil jeg oppføre meg mest mulig profesjonelt. Vi jobber i ulik avdeling Vi er begge i midten av 20-årene. Tusen takk for gode råd! Skal prøve å se an situasjonen litt til, og se om det er noen litt mer tydelige tegn der. Kan jo blitt litt flaut om vedkommende avviser meg, haha Anonymkode: bf597...6aa
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Og tenk så langt som til hva som skjer etterpå hvis du blir forelska og det skjærer seg. Der har jeg brent meg kraftig nå nylig. Ble kjempebetatt av en kollega, og etter en god stund begynte vi å date. Det ble et rykende hett forhold noen måneder, men så ble vi så godt kjent at vi så at det ikke var liv laga... Helt umulig å gå videre for jeg liker han egentlig ikke som person etter å ha blitt kjent med han, og han likedan om meg. Men jeg er fortsatt forelska selv om jeg ikke vil ha ham. Dritkjipt å gå på jobb nå, treffes hver dag... vurderer å bytte jobb, men det er drømmejobben, så vil ikke det heller. Sier ikke det blir slik for alle, men bare vær forberedt på at det kan komme en dag der du angrer... Anonymkode: e547f...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå