Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 Ser dette er et råd som kommer igjen og igjen - men HVORDAN gjør jeg det?????
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 Hvis du bruker explorer, tools/explorer - internet options/alternativer for internett. Leter litt der så finner du noe om cookies og history går jeg ut i fra. I Opera og firefox ligger det under edit - preferences.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. januar 2005 #3 Skrevet 6. januar 2005 gå på min datamaskin, høyreklikk på c: og velg egenskaper. her kan du ta diskopprydning og slette tempfiler. cookies finner du på documents and settingsbrukernavncookies
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #4 Skrevet 6. januar 2005 Takk Lilleulv - det var et svar jeg ble litt klokere av :-)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. januar 2005 #5 Skrevet 6. januar 2005 www.google.com er et sted man blir klokere.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 www.google.com er et sted man blir klokere. www.kvinneguiden.no er et sted man blir klokere av og kan få svar på det man lurer på
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Du har helt rett. Her finnes det ca 1594 tråder om hvordan man sletter cookies og 3255643634 tråder om hvordan man forminsker avataren sin. Omtrent like mange svar som på www.google.com, ihvertfall om disse emnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå