Gå til innhold

Hva slags musikk hører du på når du rydder og vasker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:digge:

Anonymkode: 9f548...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Metalica :mynona:

AnonymBruker
Skrevet

Liker å høre på 80-90 talls musikk men litt fart og rytmer i som jeg kan synge og danse til mens jeg vasker:nori:

Anonymkode: 062e2...7ce

• Liker 2
Gjest kira87
Skrevet

I dag hørte vi på spotifylista til NRK P13 ny musikk. Passende lystig rock/punk/pop-musikk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har lagret en haug med sanger av forskjellige sjangere i en spilleliste på Spotify, men jeg liker egentlig å se på serier, eller rettere sagt høre på favorittseriene mine. Da hører jeg gjerne på de episodene jeg har sett tidligere. 

Anonymkode: d329d...ac4

Skrevet

Radio retro med 60-70talls er blitt veldig favoritt hos meg.. Ellers 80 talls rock som Metallica og iron maiden.

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Shakira, Linkin Park og Matchbox Twenty/Rob Thomas. :digge:

Glemte Lady Gaga.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet

Eros ramazzotti 

Anonymkode: 62bd6...c55

Skrevet

"1940s uk radio" på tunein er veldig bra :) 

Skrevet

En gammel Torbjørn Egner CD :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Disney sanger!

• Liker 2
Skrevet

Enten Dubstep/electronic/electro swing eller death metal/metal core eller jazz :)

Spørs hva humøret krever.

Skrevet

Likte å høre på rock før når jeg gjorde husarbeid. Nå har jeg begynt å høre podcaster, liker det enda bedre!

Skrevet

Ingenting. Liker lyden av lidelse.

HEHEHEH.. neida.. 

Hører noen ganger på oppvaskmaskinen gå. Eller støvsugeren. Det kan vel sidestilles med rap og popmusikk :skratte:

Skrevet

Stillhet er undervurdert!  Jeg misliker sterkt hjem hvor der er lyd alltid.  Der hvor tv eller musikkanlegg står på til enhver tid. 

Skrevet

Har laget en egen spilleliste på Spotify, med blant annet ABBA, Queen, Robyn, Billy Idol, Donna Summer, Chvrches, etc. Basically upbeat og dansbar musikk, spesielt hits fra 70-, 80-, og 90-tallet, men også litt nyere låter. Jeg er veldig glad i å danse og synge mens jeg rydder og vasker, haha.

Skrevet

2pac,Nas,Snoop Dogg osv og gjerne Bachata musikk eks fra Romeo Santos. Liker godt musikk fra Vest Africa og.

Skrevet

2cellos & two steps from hell er konge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...