Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg veier 69 kg. Trener og spiser rimelig sunt, og går sakte men sikkert ned i vekt. Har gått ned 3 kg og tenker å gå ned en 3-4 kg til. Jeg er rimelig slank i kroppen generelt, men merker at de ekstra kiloene jeg går med samler seg midt på, på magen. Noen dager står magen rett ut! Jeg er ikke gravid, så det er ikke det det dreier seg om, hehe. Jeg tror kanskje det er i forbindelse med brød, fordi jeg ofte får slik struttemage spesielt når jeg har spist endel brød. Eller kan det være noe helt annet? Noen som har erfaring med dette? Det er faktisk veldig frustrerende! Jeg kler meg strategisk slik at jeg skjuler magen og fremhever slanke ben og armer, og opplever at mange er overrasket over at jeg ønsker å gå ned i vekt. Hvis de så meg i bare undertøyet ville de skjønt det med en gang, med den struttemagen! :sur:

Noen som vet hva jeg kan gjøre med problemet? Jeg fortsetter jo å trene og spise sunt, men det virker liksom så påfallende at jeg går ned i vekt andre steder på kroppen, men bare litt på magen. 

Anonymkode: c34cc...129

Jeg har endret innlegget i henhold til reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.

sofie777, mod

Endret av sofie777
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt å kutte brød fra kostholdet ditt? Det er mange som blir oppblåste av brød, selv om det ikke er noen allergier i bildet. 

Anonymkode: 73a46...ce6

Skrevet

Mye hvete og hvit ris kan føre til oppblåst mage ja. Spiser du mat med høyt saltinnhold (typ prosessert mat/hurtigmat, soya saus eller salter godt) så kan det også føre til væskeretensjon. Eventuelt om du har noen matintoleranser som du vet om? Jeg er intolerant mot egg, og magen min eser skikkelig opp om jeg får det i meg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du forsøkt å kutte brød fra kostholdet ditt? Det er mange som blir oppblåste av brød, selv om det ikke er noen allergier i bildet. 

Anonymkode: 73a46...ce6

Jeg har prøvd å kutte veldig ned, men synes det er vanskelig å leve helt uten brød. Spesielt til frokost føler jeg at jeg må ha 1-2 brødskiver, hvis ikke føler jeg meg bare sulten resten av dagen, uansett hvor mye jeg spiser. Får satse på å fortsette å kutte ned på brød, men å kutte det helt ut går nok ikke.

TS

Anonymkode: c34cc...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...