Thomasine Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg må i hu og hast lage meg ny liste på Spotify til sommerferien!! Den ble borte...:( Trenger tips til sanger og vil høre dine favoritter. Ikke bare fra i år - kan gjerne være fra flere tiår bakover også...;) Og har en etterlysning også...en sommerfarsott med litt brasilianske rytmer, jeg kan nynne den...men klarer ikke få fram én strofe som kan søkes på.Mye gjentagelse og i videoen til låta er det mye lettkledde damer som hyler og skriker på en strand og på båter ved stranda...? Vanskelig, ja...;)
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Det er flere, men ramser ikke opp alle.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Misbehave - Atle all i think about is you - ansel elgort i dont know Why - imagine dragons whatever it takes - imagine dragons 808 - the saturdays real wild child - iggy pop bennie and the jets - Steve grand blinded by the light - manfred mann's earth band all you zombies - the Hooters ymse sanger av billy idol Kings of leon! Lite utvalg fra mine lister Anonymkode: cb1d9...b18
Thomasine Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2017 Ah...så deilig!! Takk! Sleng gjerne inn flere forslag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå