tånegla Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Bor i en gate hvor det er offentlig parkering. Det sier seg selv at det er trangt om plassen, og det å parkere i nærheten av boligen er heller unntaket enn regelen. Derfor er vi beboere også smidige, og lager ikke mye bråk utav at det står en bil foran inngangsporten en halv dag feks. Men nå er det en bil som står med snuten halveis foran porten min, slik har bilen stått siden torsdag. Dette gjør at vi i huset har vanskeligere adkomst. Om det skulle feks. bli behov for båretransport vil bilen være til hinder. Jeg har planlagt en handletur på IKEA med innkjøp av større møbler, det vil være skikkelig tungvint å bære inn. Og nå gjør jeg ikke meg vanskelig, men bilen står i veien i forhold til vinkel og trapp. Jeg har funnet ut at bileier bor lenger borte i gata og han er ikke hjemme, sannsynligheten er stor for at det er ferieavvikling der i gården. Så hva gjør jeg nå? Syntes det er skikkelig råttent å få ham tauet bort, men han kan vel ikke bare parkere slik og dra på ferie i lang tid? Tips????
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Finn nr til eier. Ring å be han om å fjerne bilen før du får den tauet. Finnes grenser for hvor lenge man kan la en bil stå til hinder. Anonymkode: 712a7...782 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Når det gjelder feilparkerte biler så er regelen, særlig i Oslo og vestover, at det råder fullt anarki. Konfliktskye mennesker er ofrene her. Anonymkode: a463f...769
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Ring politiet og informer, så bestiller de tauebil. Anonymkode: ff2f0...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Ring eier å hør om han har noen som kan flytte bilen for han. Dersom han ikke har det sørger du for borttauing på eiers regning. Alltid lurt å ringe eier først. Jeg har gjort det ved et par anledeninger, og det har alltid løst seg da. Anonymkode: 52c43...7e0 1
tånegla Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2017 Ringte parkeringsselskapet i dag. De skulle se på saken, bilen står der enda Finner ikke eierens nr. Han har skjult nummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå