Naken Skrevet 6. januar 2005 #1 Del Skrevet 6. januar 2005 Barnevakten er 19 år og skal ha 2 barn, et på snart tre, og et på snart 4 år, fra ettermiddagen til neste formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Her er prisen jeg tar for å sitte barnevakt... (jeg er 23 og sitter igjennom et formidlingsbyrå da.) Ca antall timer Veiledende satser Over 13 timer kr 60,- pr time 9-13 timer kr 70,- pr time 4-9 timer kr 80,- pr time 2-4 timer kr 90,- pr time 1 time eller mindre: kr 100,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Her er prisen jeg tar for å sitte barnevakt... (jeg er 23 og sitter igjennom et formidlingsbyrå da.) Ca antall timer Veiledende satser Over 13 timer kr 60,- pr time 9-13 timer kr 70,- pr time 4-9 timer kr 80,- pr time 2-4 timer kr 90,- pr time 1 time eller mindre: kr 100,- :oSå hvis hun skal ha dem fra kl. 16 om ettermiddagen, til kl. 12 neste dag, så skal hun ha 1200 kr?!!!!!!!!! Det var da helt sykt! De sover jo også ca. 12 av disse timene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Barnevakten kommer vel også til å sove? Jeg tror jeg ville tilbudt 300-400,- Det er tross alt forholdsvis lettjente penger, spesielt hvis hun kjenner ungene godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 Barnevakten kommer vel også til å sove? ...hvilende nattevakt..??!! Vanskelig det der, men hun bør vel få litt for at hun faktisk har ansvaret for dem, om noe skulle skje, på natten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 ...hvilende nattevakt..??!! Vanskelig det der, men hun bør vel få litt for at hun faktisk har ansvaret for dem, om noe skulle skje, på natten også. Ja, eller hvilende BARNEvakt - hvis det overhodet er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. januar 2005 #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, eller hvilende BARNEvakt - hvis det overhodet er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. januar 2005 #8 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg fikk 50 kroner timen på hverdager og 60 i helgene da jeg satt barnevakt (pluss "smøring" i form av at de kjøpte inn litt ekstra god mat eller godteri til meg). Var på samme alder som din barnevakt, men det var bare én unge, da. Uansett er det som en annen allerede har nevnt relativt lettjente penger når barna sover en stor del av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 7. januar 2005 #9 Del Skrevet 7. januar 2005 OJ! Fett å være barnevakt hos noen av dere synes jeg! Hos oss (altså i våre kretser - jeg har ikke barn enda) er vanlig betaling ca 300 for en kveld (dvs ca seks om ettermiddagen til tre om morgenen), 500 om det er overnatting. Blir gjerne kjøpt inn en grandis, brus og litt godis, kanskje leid en dvd i tillegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå