AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Trå? Voksing? Krem? Eller noe annet? Sliter med noen mørke under haka pga pcos (løpske hormoner) og dun på kinnene.... Anonymkode: 48659...d1b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Alle har dun i ansiktet. Er man plaget av mørke hår kan IPL hjemmelaser være mest effektive behandling. Det fungerer ikke på lyse hår, da vil voks eller napping være best. En IPL maskin koster fra 2000 og opp, og etter de to første månedene med behandling annenhver uke, trenger man bare å vedlike holde ca hver 10-12 uke. Anonymkode: 28542...7a5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle har dun i ansiktet. Er man plaget av mørke hår kan IPL hjemmelaser være mest effektive behandling. Det fungerer ikke på lyse hår, da vil voks eller napping være best. En IPL maskin koster fra 2000 og opp, og etter de to første månedene med behandling annenhver uke, trenger man bare å vedlike holde ca hver 10-12 uke. Anonymkode: 28542...7a5 Hjelper det på stive "skjegg" hår? Disse f...hormonene.... Anonymkode: 48659...d1b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Jeg bruker elektrolyse hos hudpleieklinikk, og det fungerer veldig godt. Da er jeg uten svarte hår i 2-3 mnd. Det kan hende det tar kortere tid i starten, men etterhvert som du har gjort det noen år, går det lenger og lenger tid mellom hver gang. Om du har påvist PCOS tror jeg det finnes noen ordninger der du får dekket noe av utgiftene. Lurt å sjekke med legen din. Anonymkode: 8de84...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå