Gå til innhold

Lurest med null kontakt eller litt innimellom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i en fyr som ikke er klar for forhold. Mulig det bare er med meg han ikke er det, men tror egentlig det handler mer om livssituasjonen hans. Fire uker siden jeg sa jeg ikke ville mer fordi han vinglet sånn. Vi sender noen snapper innimellom, men ikke noe mer enn det. Burde jeg bare la være å svare han og ikke sende noe selv i håp om at han kanskje kommer tilbake? Eller vil han da tro jeg har glemt han og gått videre? Gjør meg ingenting at vi har litt kontakt, blir ikke lei meg eller noe, samtidig som jeg håper vi en dag finner tilbake til hverandre uten at det er fordi jeg har sittet og ventet .. Flørter med andre gutter og er åpen for å møte nye folk, men til nå har jeg ikke møtt noen som kan overgå han. 

Anonymkode: bec69...658

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slett han fra Snap. Kjenner veldig godt igjen den vinglingen. Hadde en sånn fyr her i vinter. Fant ut at han vingla med flere damer. Han lurer alle trill rundt. Sier han ikke er klar for forhold, men holder alle prospekt varme slik at han kan kose seg når det passer han. Slike menn fortjener ikke den oppmerksomheten. 

Ha litt selvrespekt og glem hele fyren. Slett han fra Snap. 

Vil han virkelig ha deg, så vil han få tak i deg. Men da bør han bevise det for deg. Big time. 

Anonymkode: e25c3...f2b

• Liker 3
Skrevet

Jeg må ha null kontakt om muligheten for å fortsette er der. Litt kontakt er ren selvpining og gjør at kjærlighetssorgen min varer lenger enn nødvendig.

Per i dag velger du en som ikke er sikker på at han vil ha deg fremfor andre gutter. Jeg tror du sitter og venter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som sier de ikke er klar for et forhold er bare ikke klar for det med DEG. Slutt å svar på snappene hans med mindre han skriver direkte privatbeskjed til kun deg. Gi opp håpet om at han en dag skal ville bli sammen med deg... Den dagen han er klar velger han en annen dame siden han vingla bare med deg 

Anonymkode: 09018...8f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på alderen deres tenker jeg..hvor gamle er dere?

Anonymkode: ad6e7...cb6

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer litt an på alderen deres tenker jeg..hvor gamle er dere?

Alder spiller vel ingen rolle. Menn i alle aldre kan holde på slik. Dette er hva man kaller "å bli holdt på gress". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alder spiller vel ingen rolle. Menn i alle aldre kan holde på slik. Dette er hva man kaller "å bli holdt på gress". 

Jeg syns det har litt å si. Er de 20 så er det ikke like viktig å binde seg til hverandre liksom. Er de 30, sier jeg bare løp fra han;)

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det har litt å si. Er de 20 så er det ikke like viktig å binde seg til hverandre liksom. Er de 30, sier jeg bare løp fra han;)

Sant nok. Tenkte mer på at alder spiller ingen rolle. Menn kan surre noe jævlig hele livet. Men det er litt greiere å gå videre om TS er veldig ung :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...