AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 ....hvordan forbereder dere dere til å stikke noe inn der? Spyler dere tarmen først? Må dere tøye og strekke? Spør både kvinner og menn. Anonymkode: 4a767...910
SlemUlv Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Skyller om det er lenge siden jeg var skikkelig på do sist, for å være sikker på at det er rent. Så bruker vi mye glidemiddel, fingre, vibrator osv, før han prøver seg med pikken 2
Gjest Cyrus Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Jeg har aldri skylt, men har passet på at jeg har vært ordentlig på do og brukt mye glidemiddel og oppvarming først. Har aldri hatt noen uhell, så det har funket bra så langt 😄
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Hva faen? Tøye og strekke rævhullet? Er vel det som er "oppvarming" da? Anonymkode: 4a767...910 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Skyller før analsex, og så brukes det masse masse masse glidemiddel som er egnet for anal, finnes mange varianter på kondomeriet. Noen glidemiddel kan ha lett bedøvende effekt for at det skal virke mer avslappende. Til å begynne med ligger jeg på magen med ene kneet opp mot overkroppen, og mannen går rolig inn. Sykt deilig, men synes det blir mye arbeid på en måte, samt er det litt avhengig av dagsformen, så det blir ikke gjort ofte. Anonymkode: d1dc6...41c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 Unnskyld, men når dere skriver "ordentlig på do", er det fordi dere ikke tør å si "bæsje" eller "drite"? Men dere tør å ha analsex og skrive om det, liksom? Anonymkode: 4a767...910 11
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 vasker nøye, skyller av og til med dusjhodet - om det hjelper aner jeg ikke, det føles litt bedre. Glidemiddel er et must og myke opp med fingre/leker før penis er et must for å unngå rift. Anonymkode: 75aea...7ac
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 Må alltid ha vært skikkelig på do den dagen, skyller aldri. Har jeg ikke hatt skikkelig avføring, vil heller ikke analsex skje. Mye glidemiddel og god tid. Jeg liker ikke å ha fingre der inni, de føles på en måte så spisse, og det er ubehagelig. Vi ligger i skje, og så har jeg en hånd på penisen hans, og fører ham selv mot anus. Jeg har ALL kontroll, men gir ham nytelse i tillegg ved å runke lett/stryke over penis mens jeg varmer opp. Presser lett mot åpninga, stryker den over der og etter hvert så blir jeg varmet mer opp rundt den ytterste delen av muskelen, og han kommer litt mer inn. Tilfører mer glidemiddel ettersom han kommer mer inn, og så er han inni med et lite shvopp, og det føles stort sett veldig bra. Gjør det ikke, at jeg har gått litt for fort frem, tar jeg ham ut igjen. Da må jeg gjerne varme opp igjen, men det tar kortere tid. Tilfører mer glid, og andre gangen går det alltid bra. Aldri hatt noen som helst uhell. Anonymkode: 2ef1a...c49 2
Hjärtat Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld, men når dere skriver "ordentlig på do", er det fordi dere ikke tør å si "bæsje" eller "drite"? Men dere tør å ha analsex og skrive om det, liksom? Anonymkode: 4a767...910 Jeg tolker det mer som at de har avlagt mer enn en halv eksamen. 8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #11 Skrevet 3. juli 2017 Spyle tarmen? Ikke normalt å spyle inni tarmen. Vil gubben ha kuken sin inn i bæsjehullet får han versegod godta dritten som ligger der. Anonymkode: 6c9c3...25e 2
Gjest Alterego666 Skrevet 3. juli 2017 #12 Skrevet 3. juli 2017 Jeg spyler ofte innvendig med et spesialdusjhode tre-fem ganger. Det varme vannet løsner også muskulaturen. Dersom jeg har vært på toalettet og tømt endetarmen kort tid i forveien, trenger jeg ikke dette. Masse glidemiddel, babyoil fungerer bra for meg. Har hatt uhell et par ganger. Det er et kleint avbrudd, men ingen krise. Ha alltid et håndkle under.
Katten.2.0 Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 Så lenge jenta ikke må på do akkurat der og da, og at jeg ikke kjører den heeelt inn når jeg kommer, så unngår jeg avføring i 95% av tilfellene. 1
Mippi Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 (endret) Jeg skyller 5-7ganger med vann inni tarmen. Bruker så spytt eller glidemiddel på penis og rundt anus. Jeg er glad i analsex og blir så tent av å vite at det skal skje at jeg ikke trenger oppvarming. Kan få ganske store peniser inn uten oppvarming, fordi jeg blir så fort klar og vet hvordan jeg skal slappe av. Analsex <3 Endret 5. juli 2017 av Mippi
Blod Skrevet 5. juli 2017 #15 Skrevet 5. juli 2017 Jeg har en følelse på om det kommer til å gå bra eller ikke. Som regel går det bra. Hvis ikke sier jeg ifra, og da får han ta konsekvensene hvis det ikke går bra...
Inwe Skrevet 5. juli 2017 #16 Skrevet 5. juli 2017 Skyller aldri og lite oppvarming. Jeg synes analsex er godt, men liker ikke å ha fingre for langt inn. Hender han bruker en butplug på meg under forspillet da. Er jeg usikker på om det blir et uhell fordi jeg ikke har vært på do den dagen sier jeg fra. Hatt veldig få uhell, og i de tilfellene har det vært minimalt med avføring på pikken når han trekker seg ut.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #17 Skrevet 5. juli 2017 Uff, analsex er noe dritt. Hater analsexmaset. Jeg var faktisk den som presset min første kjæreste til å ha det med meg, men det var kun for nysgjerrighetens skyld. Jeg får sterke orgasmer av analsex, det er ikke det, men jeg orker ikke når sexpartner maser og maser og maser. Eksen min var helt besatt av analsex, vi hadde nesten aldri vaginal sex etter de første månedene. Jeg skulle aldri gått med på maset heller. Anonymkode: 9c10c...ce7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #18 Skrevet 5. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, analsex er noe dritt. Hater analsexmaset. Jeg var faktisk den som presset min første kjæreste til å ha det med meg, men det var kun for nysgjerrighetens skyld. Jeg får sterke orgasmer av analsex, det er ikke det, men jeg orker ikke når sexpartner maser og maser og maser. Eksen min var helt besatt av analsex, vi hadde nesten aldri vaginal sex etter de første månedene. Jeg skulle aldri gått med på maset heller. Anonymkode: 9c10c...ce7 Hvordan kan man få sterke orgasmer av analsex? Bare lurer Anonymkode: c057d...688
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2017 #19 Skrevet 5. juli 2017 På 3.7.2017 den 19.56, AnonymBruker skrev: Spyle tarmen? Ikke normalt å spyle inni tarmen. Vil gubben ha kuken sin inn i bæsjehullet får han versegod godta dritten som ligger der. Anonymkode: 6c9c3...25e søtt!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #20 Skrevet 5. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man få sterke orgasmer av analsex? Bare lurer Anonymkode: c057d...688 Skjedeveggen stimuleres bakfra, så man blir jo stimulert. Jeg får ofte sterkere orgasmer av analsex enn vaginalsex, men det er bare ikke verdt det for min del. Både mtp det evinnelige maset, forberedelsene, følelsen etterpå og potensielle senskader. Anonymkode: 9c10c...ce7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå