AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Kanskje litt rart spørsmål men er nysgjerrig på hvordan dere vanligvis har det i løpet av en syklus. Hvor lang er den? Hvordan er utfloden din i løpet av syklusen? Symptom på eggløsning? Pleier kroppen være annerledes rett før mensen? Med vennlig hilsen nysgjerrig prøver Anonymkode: 4b20e...b38
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt rart spørsmål men er nysgjerrig på hvordan dere vanligvis har det i løpet av en syklus. Hvor lang er den? Hvordan er utfloden din i løpet av syklusen? Symptom på eggløsning? Pleier kroppen være annerledes rett før mensen? Med vennlig hilsen nysgjerrig prøver Anonymkode: 4b20e...b38 Jeg har eggløsning på dag 12, 14 eller dag 17. Varierer, men er alltid en av de dagene i syklusen 😅 Og da vareierer syklus lengden på 27,29 og 32. Mensen kommer bestandig 14 dager etter positiv el test. Jeg har bestandig masse eggløsningslim 3 dager før eggløsning, slår aldri feil at på den 3.dagen med slim så er el testen positiv! Jeg får mensmurringer og ømme bryst ca 6-7 dager før mensen, så er et sikkert tegn på mensen kommer. Jeg har blitt veldig kjent med kroppen min som prøver i over et år for å si det sånn! Hadde aldri giddet å tenkt over alt dette om jeg ikke var prøver! Visste ikke hva dette el slimet var en gang før jeg begynte prøvingen! 😅 Huff.. Anonymkode: efa92...3f9
matka Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Min sykluslengde varierte mellom 25 og 45 dager. Medianlengden var på 38 dager. Hadde ingen symptomer på EL, så hadde ikke snøring på når den inntraff. Jeg og samboer prøvde annenhver dag hele syklusen, bare for å få sjansen til å treffe EL. Og det gikk jo til slutt. Jeg brukte å få litt ømme bryster rett før mens, men ellers ingen smerter eller tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå