Gå til innhold

Katten min gjør fra seg inne HELE tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et ganske stort problem når det gjelder katten min. Jeg og samboeren min har to fantastiske herlige katter som vi er veldig glade i. Den eldste er 5 år og den minste er 8 måneder. Vi har aldri vært plaget med at den eldste gjør fra seg inne, men NÅ har det virkelig blitt et stort problem. Hun tisser på klærne våre hele tiden... Dette til tross for at vi skiftet på doet idag og hun har til og med vært på kattedoet tidligere, men istad satt hun seg ned rett foran meg og tisset på gulvet!!! Hvorfor?! Jeg har planer om å ta hun med til veterinær for å ta en generell sjekk for å se om det kan feile henne noe, men hun er pigg og normal ellers. Hva kan det være?! Er hun misfornøyd med noe eller? 🤔 

Anonymkode: 5023f...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt begynte plutselig å tisse på gulvet noen ganger. Hun hadde urinveisinfeksjon! 

Hun fikk antibiotika og ble helt fin igjen. :)

Du må ta din katt til dyrlege også! Det er ikke så lett å være katt som ikke kan forklare hva problemet er! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Hadley skrev:

Min katt begynte plutselig å tisse på gulvet noen ganger. Hun hadde urinveisinfeksjon! 

Hun fikk antibiotika og ble helt fin igjen. :)

Du må ta din katt til dyrlege også! Det er ikke så lett å være katt som ikke kan forklare hva problemet er! 

Ja jeg har bestilt time til henne! 😊 Håper vi får et svar på hva som kan feile henne der 😊 Bra det ordnet seg for dere 😺 TS

Skrevet

Det kan også Være markering i forhold til katt nr 2.  Ved 8 mnd er både hann og hunkatter blitt kjønnsmodne.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Lavendela skrev:

Det kan også Være markering i forhold til katt nr 2.  Ved 8 mnd er både hann og hunkatter blitt kjønnsmodne.  

Hmmm... Tror du hun vil markere ovenfor den andre hunnkatten? 🤔 TS

Skrevet

Uvi?ta henne med til dyrlegen og få henne undersøkt. 

• Liker 1
Skrevet

Vil også tippe urinveisinfeksjon. Evt. markering om ikke begge er kastrerte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Urinveisinfeksjon gir gjerne tegn som tissing over alt. 

Evt at det er en protest mot at den andre blir kjønnsmoden. Er begge kastrerte? 

Anonymkode: 1d001...aed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du bare en kattedo?  Hvis du har det,vil jeg anbefale å få en ekstra do.

Anonymkode: a67dd...619

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er begge kattene kastrerte, ts? 

Anonymkode: cc533...11d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Tvist skrev:

Vil også tippe urinveisinfeksjon. Evt. markering om ikke begge er kastrerte.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Urinveisinfeksjon gir gjerne tegn som tissing over alt. 

Evt at det er en protest mot at den andre blir kjønnsmoden. Er begge kastrerte? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er begge kattene kastrerte, ts? 

Anonymkode: cc533...11d

Kun den eldste er kastrert. Har fått time til den minste, men har ikke time før i september. Bor på en veldig liten plass med kun én dyrelege som ofte er fullbooket 🙄 TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du bare en kattedo?  Hvis du har det,vil jeg anbefale å få en ekstra do.

Anonymkode: a67dd...619

Vi kjøpte et ekstra kattedo når vi hentet kattungen slik at de kunne ha hvert sitt do. Det endte med at kattungen bare gikk på samme do som den voksne katten 🤔 Selv om vi gjentatte ganger tok hun inn på det andre. Hun følger bare etter og går på det doet som den eldste går på 😩 Så det andre doet er helt ubrukt... TS 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun den eldste er kastrert. Har fått time til den minste, men har ikke time før i september. Bor på en veldig liten plass med kun én dyrelege som ofte er fullbooket 🙄 TS

Bra :) 

men da KAN det være både urinveisinfeksjon og hormonene til den andre, men om det er en urinveisinfeksjon vil dyrlegen finne ut av det fort :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...