Gå til innhold

Opererte jenter og menns peniser.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av nysgjerrighet.

1. La oss si du er interessert i en dame. Hun er oppegående, vakker og du er tiltrukket av henne. Dere har en god kjemi og du har håp om noe mer. Så får du vite at hun har tatt silikon. Vil dette forandre hvordan du ser henne?

2. Eller hun har restylane, operert rumpa, tatt botox etc. Styrer du unna disse jentene bevisst, eller har det ikke noe å si? 

3. Menn er ofte sykt opptatt av penis størrelsen, kanskje i samme grad som noen jenter er sykt opptatt av puppene sine. En liten penis får kanskje mannen til å føle seg mindre mandig og selvsikker, slik som stygge/flate/hengete/usymmetriske pupper kan få en jente til å føle seg mindre kvinnelig. Dersom du kunne operert penisen din større med et forholdsvis greit inngrep. Hadde du gjort det?

Anonymkode: f7e3d...83d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, ikke dersom hun virket som min type. Når det er sagt så forbinder jeg ofte kvinner som har tatt restylane, silikon og lignende med en viss type personlighet jeg sjeldent tiltrekkes av/er på bølgelengde med. De er bare ikke min type, og jeg er helt sikkert ikke deres type heller. Men altså, usikkerhet kan gjøre at hvilken som helst type kvinne velger å ta silikon, og jeg er sikker på at det er flere jeg kunne matchet med. Men "bloggetypen", som gjør ditten og datten for å se best mulig ut på bilder, og som sitter og ser småsur og arrogant i et hjørne mens hun suger inn kinnene, not so much.

Til nummer 3. Nei, men dersom jeg hadde et utstyr som gjorde det praktisk vanskelig å ha samleie så ville jeg sikkert vurdert det. 

Endret av Stabeis
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg ville operert, men har ikke råd. 

Hvis jeg skulle gjort det hadde jeg holdt det hemmelig for en eventuell kjæreste. Fordommene mot operasjon og fordømmelsen over valget om å operere er så vanlig at jeg hadde risikert å bli dumpet ved å fortelle.

Anonymkode: b81f5...fed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt ikke valgt en mann med operert penis. Er han som over 15 cm er han aaltfor stor, og sexen kunne blitt vobd for meg. Min mann er vel 18 cm, og kunne jeg kutta lengden hans litt, så hadde jeg gjort det. 

Ellers er han jo perfekt som.han er, ogjeg digger sexen, men kjedelig at enkelte posisjoner blir vonde. 

Selv har jeg silikon C cup. Ikke på grunn av for stor usikkerhet, men fordi en pupp var a-cup og en pupp var b/c-cup. Umulig å finne klær og bh. 

Anonymkode: eac5f...ee2

Skrevet

1 & 2: Nå er det langt mer enn utseende jeg er opptatt av. Dersom dama har gjort disse valgene, og hun er helt i min gate ellers, ville ikke det hindret meg. Jeg er i prinsippet ingen fan av slike inngrep, men ville oversett det om hun er ei flott dame ellers. 

3: Nei, jeg begynte endelig å like min lille for noen år siden. Dessuten er det stor risiko ved slike operasjoner, for lite økning. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg ville operert, men har ikke råd. 

Hvis jeg skulle gjort det hadde jeg holdt det hemmelig for en eventuell kjæreste. Fordommene mot operasjon og fordømmelsen over valget om å operere er så vanlig at jeg hadde risikert å bli dumpet ved å fortelle.

20 tusen greier vel enhver voksen mann å spare opp? Tror ikke det er fordommer mot den type operasjon i det hele tatt. Jeg ville blitt fascinert av det tror jeg om en mann fortalte meg at han hadde gjort det. Men er uansett ikke er tema som er naturlig eller nødvendig å dele med noen. De kvinnene som har operert sine underliv (og det blir bare fler og fler, og har forrresten mye værre risiko enn penisoperasjon) forteller ikke akuratt om det til menn og fremtidige partnere de heller. 

Anonymkode: 62839...dd1

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20 tusen greier vel enhver voksen mann å spare opp? Tror ikke det er fordommer mot den type operasjon i det hele tatt. Jeg ville blitt fascinert av det tror jeg om en mann fortalte meg at han hadde gjort det. Men er uansett ikke er tema som er naturlig eller nødvendig å dele med noen. De kvinnene som har operert sine underliv (og det blir bare fler og fler, og har forrresten mye værre risiko enn penisoperasjon) forteller ikke akuratt om det til menn og fremtidige partnere de heller. 

Tjue nei. 

Det koster et sted mellom 60.000 og 100.000. Alt ettersom hvor mye man skal ha gjort. Men under 60.000 skjer ikke.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tjue nei. 

Det koster et sted mellom 60.000 og 100.000. Alt ettersom hvor mye man skal ha gjort. Men under 60.000 skjer ikke.

Akademiklinikken har penisfortykkelse til 20.000 og penisforlengelse til 40.000 , så du har forsåvidt rett med 60 lapper for full pakke, men jeg vil si at man bør ha ganske liten penis (12 cm eller mindre) for å vurdere en penisforlengelse operasjon. En penisfortykkelse operasjon er mer vanlig såvidt jeg har skjønt.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet.

1. La oss si du er interessert i en dame. Hun er oppegående, vakker og du er tiltrukket av henne. Dere har en god kjemi og du har håp om noe mer. Så får du vite at hun har tatt silikon. Vil dette forandre hvordan du ser henne?

2. Eller hun har restylane, operert rumpa, tatt botox etc. Styrer du unna disse jentene bevisst, eller har det ikke noe å si? 

3. Menn er ofte sykt opptatt av penis størrelsen, kanskje i samme grad som noen jenter er sykt opptatt av puppene sine. En liten penis får kanskje mannen til å føle seg mindre mandig og selvsikker, slik som stygge/flate/hengete/usymmetriske pupper kan få en jente til å føle seg mindre kvinnelig. Dersom du kunne operert penisen din større med et forholdsvis greit inngrep. Hadde du gjort det?

Anonymkode: f7e3d...83d

Min interesse for damer (og vice versa) er stort sett ganske kortvarig og konkret. Med utgangspunkt i det vil punkt 1 og 2 selvsagt ikke være noe problem. Det er bare gøy med litt glamour 😋

Punkt 3, derimot... Et stort nei på den. Ikke noe medisinsk tukling på minimann, langt mindre med kniv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...