Gå til innhold

Pupper vs rumpe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Stabeis skrev:

Jeg ville aldri valgt en kvinne som ikke hadde rumpe eller pupper. Hadde sett veldig rart ut. 

4 minutter siden, Stabeis skrev:

Nope, ansiktet er alltid det viktigste. Øyner, smil og og utstråling generelt :Nikke:

Først sier du at du aldri ville valgt en jente som er helt flat, så sier du ansiktet er viktigst?

Anonymkode: 2716f...dcf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først sier du at du aldri ville valgt en jente som er helt flat, så sier du ansiktet er viktigst?

Man kan godt være flat. Men hvis det er et sort hull hadde det kanskje vært verre. Det var jeg prøvde å få frem på en litt humoristisk måte.

Ansiktet er soleklart det viktigste ja. Ser jeg en jente med vakre øyne og smil så betyr ikke rumpe eller pupper noe, for meg.

• Liker 6
Skrevet

Synes ingen av delene er "finest". MEN....Pupper synes jeg er feminine uansett størrelse eller fasong. Rumper derimot kan av og til bli  ganske maskuline synes jeg.

Sånn sett synes jeg svansen kanskje er viktigere :vetikke:

Synes forøvrig verken pupper eller rumper er spesielt "tennende" i seg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser rart ut med pupper på menn så da svarer jeg rumpe. 

Anonymkode: 3fdd1...cb7

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

I mange år vilme jeg sagt at jeg er en rumpe-mann. Når jeg idag tenker på de kvinnene jeg virkelig har likt, ser jeg at mangfoldet er så stort, at svaret ikke kan bli kategorisk.

Jeg er veldig begeistret for kbinner som liker seg selv i sin egen kropp. Dette kan de vise gjennom hvordan de føre seg med pupper, bein, rumpe, blikk. Ofte vet keg ikke hva det er, jeg bare ved at de er sexy.

AnonymBruker
Skrevet

Rumpe, men ikke sånne "booty" rumper som guttungene vil ha i dag. Fint med muskuløs sprettrumpe, men ikke pent med rumper som er 50% av kroppsmassen.

Anonymkode: a8e39...63c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En sexy rumpe, med runde former og små pupper. Her er det nesten umulig å velge bort noe.

Ellers tenner jeg ganske mye på lårene.

Har en gang hatt sex med en kvinne med digre pupper. Det var litt artig å se hvordan de duvet under samleiet og svært opphissende.

Jeg er mann.

Anonymkode: 07d16...8e1

• Liker 1
Skrevet

Som mann har jeg en fin rumpe selv, som jeg kan ta på når jeg måtte ønske. 

Derfor vinner pupper 10 av 10 ganger på en dame ❤️ 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

jeg lurte på hva dere menn foretrekker? Pupper eller rumpe? 

Altså... Fine bryster betyr enten at man har vunnet i et genetisk lotteri, eller at man har brukt sparepengene sine. Ingen av delene innbyr til noen umiddelbar beundring hos meg.

Rumpa, derimot, den må jobbes for. Det ligger uhorvelig mange dype, tunge knebøy samt kaloririke måltider bak rumper i mitt preferanseområde. Så jo. Jeg er rumpemann 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MaxxMekker skrev:

Altså... Fine bryster betyr enten at man har vunnet i et genetisk lotteri, eller at man har brukt sparepengene sine. Ingen av delene innbyr til noen umiddelbar beundring hos meg.

Rumpa, derimot, den må jobbes for. Det ligger uhorvelig mange dype, tunge knebøy samt kaloririke måltider bak rumper i mitt preferanseområde. Så jo. Jeg er rumpemann 😀

Går faktis også Ann å kjøpe rumpe med sparepengene for tiden :) 

hvis du ikke vet er det like mange som opererer bryst som rumpe :)

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rumpa. Der kan du tross alt stikke kuken inn i. Det kan du ikke med pupper. 

Anonymkode: 34b5c...57e

Ikke inn i, men mellom...   😜

-  Jeg er over middels "puppofil", men ei flott rumpe er ei å forakte.  :nigo:

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går faktis også Ann å kjøpe rumpe med sparepengene for tiden :) 

hvis du ikke vet er det like mange som opererer bryst som rumpe :)

Joda. Point taken. Og i så fall er det selvsagt ikke like imponerende.

Uansett blir jeg ganske sjanseløs i møte med en skikkelig rumpe. Tidligere i dag satt jeg utenfor leiligheten min i penværet da en dame "luftet" barna sine på lekeplassen. Jeg må ha sett ut som en dust for jeg fikk en stund fullstendig tunnelsyn på rumpa. En diger sak jeg kunne ha stablet snusbokser på mens hun sto oppreist 😋

Fikk etterhvert fin blikkontakt. Får se om hun kommer tilbake i morgen. Har fisket småbarnsmødre i nabolaget tidligere, så jeg lever i håpet...

Endret av MaxxMekker
AnonymBruker
Skrevet

Puppene er fine uansett, men hvis rumpa hennes er deilig er det en positiv og Stor overraskelse :ninuskapus:

Anonymkode: ddf5e...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på. Det må jo være LITT pupper uansett, men små pupper kan kompenseres med en deilig, fyldig og sexy rompe og en fyldig mage (som dog ikke henger over inngangen til det herlige).

Anonymkode: 4587c...cf8

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rumpa. Der kan du tross alt stikke kuken inn i. Det kan du ikke med pupper. 

Anonymkode: 34b5c...57e

Ellers takk. Ting skal ut den veien, ikke inn.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor må man velge?

Gjest HarryDotter
Skrevet
På 3.7.2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Med andre ord lite håp for oss med lite av både pupper og rumpe? 

Anonymkode: 272c9...791

Pupper er pupper og rumpe er rumpe. De er fine uansett. Alle menn har sine preferanser rundt dette og alle varianter har horder av fans ;) Så ikke fortvil. Noen ønsker seg sprettrumper og andre kjempestore rumper. Og noen bittesmå søte rumper. Poenget er at en damerumpe er endel av en pakke. Den sitter på en kvinne man liker og har lyst å dele sengeompa med. Har sett mange bilder av damerumper i mitt liv, og kan ikke huske å ha sett mange rumper som ikke var estetisk flotte.

For å svare på spørsmålet: RUMPE helt klart! Selv om jeg digger pupp også, er rumpa i en egen liga av estetisk skjønnhet. Myke, fine former, og den skjuler noe irriterende vakkert mellom skinkefettet. :nordvesta:

Skrevet

Liker hverken pupper, lår eller rumper. De eneste kvinnene jeg liker er smale og androgyne. 

Gjest HarryDotter
Skrevet
På 3.7.2017 den 18.46, Beeblebrox skrev:

Synes forøvrig verken pupper eller rumper er spesielt "tennende" i seg selv. 

tknbck.gif

AnonymBruker
Skrevet

Pupper er nok mest sexy, men de må være stOOre og ekte. Skikkelig digg å se to svære, duvevende pupper under en sexy bh. Silikon er helt uinteressant. Liker også at rumpene er av en viss størrelse, men avskyr de som er fake, type Sophie Elise og Triana Iglesias. Yuck.

Anonymkode: 866c3...c43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...