Gå til innhold

Hva er en god kvinne? Hva gjør at en dame er den beste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå starter jeg denne tråden på bakgrunn av en annen og gammel tråd. Og jeg stjal tittelen fra en anonym bruker, som brukte akkurat disse ordene i et innlegg. Ville ha et fokus på akkurat dette, uten at folk måtte lese seg gjennom x antall sider, så jeg håper anonym bruker kan tilgi meg for å bruke hans/hennes ord og fokus på denne tittelen.

Anonymkode: aac00...2c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må også spørre samtidig om hva som er en god mann, og hva som gjør at akkurat han er den beste?

AnonymBruker
Skrevet

Det er individuelt. Ingen andre kan svare på hva som er en god kvinne for meg, bare meg..Og jeg kan kanskje skrive det senere. Ville uansett bare påpeke det før jeg muligens ser ørten svar her som skal svare for alle menn og kvinner på jorda.

Anonymkode: 69653...51f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En god person er en person som respekterer andre. En som ønsker å tilføre noe, og ikke bare tenker "whats in it for me?". Samtidig er dette en person som ser de gode sidene hos mennesker de møter, og som ikke ønsker andre mennesker vondt men heller kun godt. 

Anonymkode: 6f560...815

• Liker 1
Skrevet

Klart folk er forskjellige og det er lurt å finne en man matcher med. 

Utover det så ser man jo hva menn generelt liker og ikke liker. Det er jo bare å lære av det.

Skrevet

I følge beileren min er det en ting som er viktig ved en dame: Bra kvalitet hår.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må også spørre samtidig om hva som er en god mann, og hva som gjør at akkurat han er den beste?

En som er lojal og snill, avslappet og komfortabel med seg selv og samværet. Være god i senga, helst god til og like å lage mat, rose meg/ser meg og inspirerer meg, ser når ting trengs å gjøres og bidrar uoppfordret, viser kjærlighet og flørt og oppfører seg som et godt forbilde i oppførsel for barn. Har interesse for mye av de samme samtaletemaene og aktivitetene som meg (jeg ser en god kjæreste som en bestevenn man kan gjøre mye forskjellig med og ikke bare se film og ha sex) og har evnen til å reflektere og filosofere. Det som gjør akkurat han den beste vil kanskje mest være kjemien, siden det jo finnes mange snille menn med bra kvaliteter. 

Anonymkode: 09aa7...94b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som er lojal og snill, avslappet og komfortabel med seg selv og samværet. Være god i senga, helst god til og like å lage mat, rose meg/ser meg og inspirerer meg, ser når ting trengs å gjøres og bidrar uoppfordret, viser kjærlighet og flørt og oppfører seg som et godt forbilde i oppførsel for barn. Har interesse for mye av de samme samtaletemaene og aktivitetene som meg (jeg ser en god kjæreste som en bestevenn man kan gjøre mye forskjellig med og ikke bare se film og ha sex) og har evnen til å reflektere og filosofere. Det som gjør akkurat han den beste vil kanskje mest være kjemien, siden det jo finnes mange snille menn med bra kvaliteter. 

Betyr det at disse kvalitetene er noe du selv også besitter?

Anonymkode: 8a6b8...c53

• Liker 1
Skrevet

En bra mann for meg er en som har interesser utenom meg, samtidig som han ønsker å sette av tid til oss. Han liker å være ute i naturen i blant, og han er ikke lat. Han liker å lage mat, gjerne sammen med meg, og han er en fantastisk elsker. Han forstår at noen ganger, gjør vi ting mest for andres del, alt han gjør trenger ikke å være for hans egen del. Han setter pris på å tilbringe tid med venner og familie, både med og uten meg. Han elsker å kose og er ikke ekstremt opptatt av penger/jobb. Han tar vare på folk rundt seg, og omgir seg med folk som bryr seg om og tar vare på han.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Persephone skrev:

I følge beileren min er det en ting som er viktig ved en dame: Bra kvalitet hår.

Hva faen. 

Anonymkode: 21dcd...448

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Persephone skrev:

Haha, "bra kvalitet hår". Minner meg om noe jeg har hørt før. Hilsen ei med bra kvalitet hår

Anonymkode: e4adf...1ec

Skrevet

Jeg tenker at det ikke finnes noe komplett "pakke". En god person for noen er kanskje ikke en god person for andre. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at disse kvalitetene er noe du selv også besitter?

Anonymkode: 8a6b8...c53

Ja såklart. Syntes du noen av de var noe utenom det vanlige, eller noe som ikke høres ut som/ikke burde være minstestandard hos de fleste? (Både kvinner og menn)

Å se sin partner, rose en og inspirere hverandre er helt opplagte ting for meg!

Samme er det å være god i senga, vi lever bare en gang og bør være åpen for å utforske og innstilt på å tilfredstille sin partner, om man ikke gjør det så er det jo ikke noe poeng i å ha sex sammen med noen, da kan man likegjerne ha sex alene.

Alle lager jo mat, og jeg syntes det er en fordel om mannen er god til det også, sånn at vi kan fordele på det og varte opp for hverandre og ikke bare er jeg som blir stående å slite meg ut på middager og kveldsmat hver eneste dag hele året.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja såklart. Syntes du noen av de var noe utenom det vanlige, eller noe som ikke høres ut som/ikke burde være minstestandard hos de fleste? (Både kvinner og menn)

Å se sin partner, rose en og inspirere hverandre er helt opplagte ting for meg!

Samme er det å være god i senga, vi lever bare en gang og bør være åpen for å utforske og innstilt på å tilfredstille sin partner, om man ikke gjør det så er det jo ikke noe poeng i å ha sex sammen med noen, da kan man likegjerne ha sex alene.

Alle lager jo mat, og jeg syntes det er en fordel om mannen er god til det også, sånn at vi kan fordele på det og varte opp for hverandre og ikke bare er jeg som blir stående å slite meg ut på middager og kveldsmat hver eneste dag hele året.

Er du god i senga?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du god i senga?

Ja, det vil jeg si, og har fått høre. Jeg er ihvertfall opptatt av å gi den jeg har sex med nytelse, og forventer det samme tilbake.
Er ikke redd for å prøve nye ting eller spørre om partners fantasier, lyster og fetisjer, og spør hva som føles godt for han og hvordan han liker at jeg gjør ting for at han skal få optimal nytelse.
Syntes du ikke det burde være sånn at begge parter gjør sitt for at sexen skal være topp for begge?

Jeg syntes det er obligatorisk mellom to personer som har sex med hverandre. På samme måte som jeg syntes det er obligatorisk å være snill mot kjæresten sin og inspirere hverandre i livet sammen. Helt merkelig at dere virker til å være skeptiske(?) til eller hvertfall stiller spørsmål ved disse punktene, som om det skulle være noe unormalt eller kravstort! Det er ikke et spesielt sunt forhold om man hverken er snille mot hverandre, ikke har bra sex sammen, og demotiverer hverandre i livet! Hva legger dere i et godt forhold da? Å kunne se på samme tv serie sammen og få tømt seg av og til?

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, "bra kvalitet hår". Minner meg om noe jeg har hørt før. Hilsen ei med bra kvalitet hår

Kanskje vi har møtt på samme fyr da?

- Ei anna med bra kvalitet hår

• Liker 1
Skrevet
På 3.7.2017 den 13.39, AnonymBruker skrev:

En bra mann er en som prioriterer meg,respekterer meg og som aldri prøver å gjøre meg usikker.

en mann man kan stole på,er kjærlig og snill..med ordet snill mener jeg at han tar vare på de han er glad i og bryr seg å som gjør små ting for å gjøre meg glad i hverdagen og viser at han setter pris på meg.

Han skjønner at det man investerer inn i et forhold er det han får tilbake og en som er villig til å være åpen og ærlig om hva han tenker og føler og tørre å snakke om de vanskelige tingene som evt skulle oppstå.

Han må få meg til å le..mye og hardt! Og han må gjøre at jeg føler meg trygg når jeg kler meg naken forran han. 

Tror jeg har møtt denne mannen nå..

AnonymBruker
Skrevet
På 7/3/2017 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Nå starter jeg denne tråden på bakgrunn av en annen og gammel tråd. Og jeg stjal tittelen fra en anonym bruker, som brukte akkurat disse ordene i et innlegg. Ville ha et fokus på akkurat dette, uten at folk måtte lese seg gjennom x antall sider, så jeg håper anonym bruker kan tilgi meg for å bruke hans/hennes ord og fokus på denne tittelen.

Det er inviduellt. Men jeg kan svare på hva menn genetelt og ofte foretrekker

Menn er veldig visuell av seg og veldig opptatt av sex. Hadde det ikke vært for sex så hadde vi hatt lite til ingen interesser i kvinner og dere hadde hatt lavere verdi for oss

Pene, vakre og deilige kvinner vil menn som oftest ha. Mange går etter den peneste. Hun med langt hår, pent ansikt. Slank. Fin rumpe og litt puoper. Former altså. Det blir menn helt vill etter. Faktisk så er den visuelle delen såpass viktig for menn at vi fakrisk kunne blitt sammen med noen selv om de har dårlig personelighet eller andre store minuser

Så kommer personelighetsdelen. Har du passert utseende delen så er du over halveis. Menn liker ofte de samme kvalitene hos kvinner som går igjen og igjen.

- kvinner som kan lage mat

- kvinner som tar vare på mannen (omsorg/sex/møtte behov)

- kvinner som deler felles interesser og er lett å være med (lite drama og intriger)

- kvinner som er flink hjemme, med hus og barn

- kvinner som er feminine, er opptatt av å ta vare på seg selv og holde seg godt

- har humor

Kommer ikke på så mye mer i farten egentlig

Jeg personelig er veldig svak for søte kvinner.

Hun jeg sist var betatt av hadde nydelige blå øyne. Langt hår. Fine smilehull og var drittskjønn. Falt pladask

Anonymkode: 7798a...5f3

Skrevet

Selvinnsikt og selvdisiplin. 

• Liker 1
Skrevet

Mannen må være pen, vakker og deilig. En veltrent kropp er viktig, og han må være minst 185 høy. Den visuelle delen er såpass viktig at jeg faktisk kunne blitt sammen med noen selv om de har dårlig personlighet eller andre store minuser. Har du passert utseende delen så er du over halvveis. 

Ellers:

- menn som kan lage mat

- menn som tar vare på kvinnen (omsorg/sex/møtte behov)

- menn som deler felles interesser og er lett å være med (lite drama og intriger)

- menn som er flink hjemme, med hus og barn

- menn som er maskuline, er opptatt av å ta vare på seg selv og holde seg godt

- har humor

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...