Gå til innhold

Skredder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har tenkt å sy om en gammel kjole som moren min har brukt., til bryllupskjole. :o Vet dere om noen bra skreddere i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en skredder inne på oslo city som sydde inn en selskapskjole jeg hadde sm jeg ble kjempefornøyd med.. Der jeg leverte brudekjolen min var jeg absolutt ikke fornøyd så jeg vil ikke anbefale deg den (en tror ikke jeg kan nevne navn her, vet ikke helt)

Skrevet

Det er et lite skredderverksted rett bortenfor Brudekjolen (husker ikke om det er Øvre eller Nedre slottsgate). Den heter Elins et eller annet. Jeg fikk sydd inn en ballkjole der og resultatet ble kjempebra.

Skrevet
Det er et lite skredderverksted rett bortenfor Brudekjolen (husker ikke om det er Øvre eller Nedre slottsgate). Den heter Elins et eller annet. Jeg fikk sydd inn en ballkjole der og resultatet ble kjempebra.

Det var der jeg var med brudekjolen min... Men det er to som jobber der... Og det var ikke Elin som sydde kjolen min...

Skrevet

Lises Systue i Inkognitogaten i Oslo, bak slottet.

Skrevet

Casetino på Majorstua er veldig gode. Jeg fikk mange gode råd der, da jeg skulle sy kjolen min. Og regner med at de kan sy også, siden de ofte syr til slottsball og lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...