AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Nå er jeg så møkk lei gulvteppene vi har. Dyre, utrolig flotte Lonetepper i mørk grå, 100% ull. Men det støver noe grusomt! Grått støv overalt, nytter ikke vaske for innen jeg har rukket å snu med ser det like grusomt ut. Å finne gulvteppe i ensfarget grå er sannelig ikke lett så må nesten spørre her om hjelp, er det noen som sitter på gode tips? Ønsker da ikke ull, og floss/shaggytepper har jeg helt noia for da jeg hørte om ei som fant mark i teppet sitt Slenger med bilde som illustrasjon. På forhånd takk for hjelpen ❤️ Anonymkode: 9f5fa...3f3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Men problemet med støv vil jo være der også med nye tepper? Tepper støver, sånn er det. Så jeg ser ikke helt at å kjøpe nye tepper kommer til å gjøre ting så mye bedre. MÅ du ha tepper? Anonymkode: 93fd4...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Men et bomullsteppe vil ikke støve i like stor grad som et ullteppe. Det er jo sikkert 10 sauer som ligger vevd sammen på gulvet, om ikke fler. Må nesten ha tepper, har ikke gulvvarme og liker den lunheten tepper gir til rommet. 3m takhøyde og hvite vegger blir veldig kaldt og upersonlig, teppene myker opp inntrykket. Anonymkode: 9f5fa...3f3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Filleryer får du vel kjøpt i alle butikker som selger interiør. Anonymkode: 91e79...66a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men et bomullsteppe vil ikke støve i like stor grad som et ullteppe. Det er jo sikkert 10 sauer som ligger vevd sammen på gulvet, om ikke fler. Må nesten ha tepper, har ikke gulvvarme og liker den lunheten tepper gir til rommet. 3m takhøyde og hvite vegger blir veldig kaldt og upersonlig, teppene myker opp inntrykket. Anonymkode: 9f5fa...3f3 Et bomullsteppe vil ikke isolere mot kulda slik som et ullteppe gjør. Er det ikke noe teppet kan behandles med for å få det til å slutte å slippe fra seg ullfibre? Anonymkode: f6720...117
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Støvsuge eller ta teppene ut og bank de skikkenlig til støv og løse fibre løsner. Min erfaring er at tepper blir bedre etterhvert, men de må rengjøres noen ganger før man virkelig merker forskjell. Anonymkode: 5f9b7...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå