Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har feminismen gjort menn mindre glade i kvinner? Hva kan være konsekvensene av dette? 

Anonymkode: 11ebe...6f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antifeministiske menn hater kvinner fordi de ikke får seg fitte. Konsekvensene er at de ikke reproduserer seg (takk og lov!)

Anonymkode: 9262a...346

• Liker 12
Skrevet

Menn flest elsker kvinner. Kvinner flest elsker menn. At noen er bitre og tar det utover det andre kjønnet får de stå for. Menn vil like kvinner og kvinner vil like menn til verden går under, uansett. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antifeministiske menn hater kvinner fordi de ikke får seg fitte. Konsekvensene er at de ikke reproduserer seg (takk og lov!)

Tviler på at det er nok å ikke "få seg fitte", for å mislike kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Som mann; hvis man skal kategorisere kvinner fra bunn til topp, så vil ultrakonservative rød-russ feminister være blant de farligste å slippe løs i samfunnet. Mange menn har blitt drevet til vannvidd av denne gruppen såkalte hun-kjønn.

Anonymkode: 1b06b...287

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I følge menn så er sex en menneskerett. Er flere tråder her inne hvor de er bitre på kvinner fordi de ikke får sex.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er redd for kvinner som har fått mer makt er ikke verdt å være sammen med uansett. Menn uten ryggrad.

Anonymkode: 521f8...969

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor misliker du kvinner, ts?

Anonymkode: 27f8c...aef

• Liker 1
Skrevet

Nei, men de mannfolka jeg kjenner kjenner, har et liv utafor internett, så de sitter ikke foran skjermen, synes synd på seg selv fordi ingen kvinner vil ha dem, når de egentlig burde jobbe med nettopp seg selv for at kvinner vil ha dem.

• Liker 3
Gjest C.Tramell
Skrevet (endret)

Ja, det tror jeg. Det har jo ført til at vi har likere rettigheter og at mennene ikke lenger har all makt. Noen sliter med å godta at makten nå er jevnere fordelt og kvinner ikke er underdanige nok. At det å bli født med penis ikke lenger automatisk gir særfordeler.

Konsekvensene ser vi ofte her inne. Rasende unge menn som føler seg truet og forbigått av kvinner, som sliter med å leve opp til kvinners krav, som hverken får seg partner eller sex, som har opplevd å bli utkonkurrert av kvinner på jobbmarkedet, og som ser menn fra generasjonene før dem og ikke minst innvandrermennene ha flere mannlige privilegier enn dem. Da retter de sinnet mot kvinnene og konkluderer med at feminismen er roten til alt ondt og at alt var bedre før. Jeg tviler ikke på at mye var bedre før. Hvis man var mann vel og merke. 

Endret av C.Tramell
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann; hvis man skal kategorisere kvinner fra bunn til topp, så vil ultrakonservative rød-russ feminister være blant de farligste å slippe løs i samfunnet. Mange menn har blitt drevet til vannvidd av denne gruppen såkalte hun-kjønn.

Hva er ultrakonservative rød-russ feminister? :klo:

Anonymkode: 27f8c...aef

• Liker 2
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet (endret)

Nei. Hat, sinne, forakt er følelser som kommer av misbruk av andre mennesker, gjerne fra ung alder av. Menn som hater kvinner har alltid tung baggasje med dårlig oppvekst, mobbing, seksuelt misbruk og den type historie. Noen ganger gjort av kvinner, andre ganger er kvinner de som blir målet der man vender alt dette sinne utover andre enn en selv. Når det er sagt, så er det mange av disse menneskene som hater seg selv like mye som kvinner. 

Har man det bra med seg selv og er på et bra sted i livet, så har man ikke "behov" for å hate eller mislike menneskegrupper. Man kan bli irritert og frustrert i perioder, men man har andre ting i livet som gir en mer glede enn å hate andre mennesker. Dersom man går og gnager på den type negative følelser, så er det veldig mulig en depresjon inne i bildet

Endret av Parkeringsvakt
AnonymBruker
Skrevet

Feminister syter fælt om alt mulig, smålig visvas og er ekstremt dobbelmoraske med at de bryr seg enormt om kvinners rettigheter og da gjerne på bekostning av menns rettigheter. Feminismen har definitivt ført til at svært mang emenn like kvinner mindre.

Anonymkode: 2b2b3...dfb

• Liker 2
Gjest Froning
Skrevet
22 minutter siden, C.Tramell skrev:

Konsekvensene ser vi ofte her inne.

Hvis du lar KG-mannfolka representere menn generelt kan jeg ikke si jeg finner deg noe truende på det intellektuelle plan. Du ramser opp et ekstremeksempel og prøver å selge det som en universell sannhet.

Siden jeg faktisk er feminist selv kaller jeg deg en idiot som jeg også ville kalt en mann som skrev noe like tåpelig ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ekstremt mange menn som setter pris på likestilling. Det forstår jeg forøvrig også godt, for hvilken mann gidder å jobbe 12 timer 6 dager i uka fordi dama ikke jobber? Likestilling gjør både menn og kvinner friere. Kjenner ingen menn som misliker kvinner. 

Anonymkode: 9c0a2...bf3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I følge menn så er sex en menneskerett. Er flere tråder her inne hvor de er bitre på kvinner fordi de ikke får sex.

Vis meg din kilde som sier at menn har sagt sex er menneskerett. For det er det ikke. For noe bullshit du kommer med. Du snakker som at menn virkelig har sagt det

Anonymkode: f3454...27b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De farligste kvinnene å slippe løs i samfunnet er vel strengt tatt de hjemmeværende som ikke bidrar til samfunnet på noes annen måte enn å poppe ut 14 unger og ikke tenke på at jorda allerede er overpopulert. 

Anonymkode: 4ea77...495

• Liker 2
Skrevet (endret)
43 minutter siden, C.Tramell skrev:

Ja, det tror jeg. Det har jo ført til at vi har likere rettigheter og at mennene ikke lenger har all makt. Noen sliter med å godta at makten nå er jevnere fordelt og kvinner ikke er underdanige nok. At det å bli født med penis ikke lenger automatisk gir særfordeler.

Konsekvensene ser vi ofte her inne. Rasende unge menn som føler seg truet og forbigått av kvinner, som sliter med å leve opp til kvinners krav, som hverken får seg partner eller sex, som har opplevd å bli utkonkurrert av kvinner på jobbmarkedet, og som ser menn fra generasjonene før dem og ikke minst innvandrermennene ha flere mannlige privilegier enn dem. Da retter de sinnet mot kvinnene og konkluderer med at feminismen er roten til alt ondt og at alt var bedre før. Jeg tviler ikke på at mye var bedre før. Hvis man var mann vel og merke. 

Er visst ikke så lett for kvinner å leve opp til enkelte menns forventninger heller. Hvor mange ganger har ikke jeg gått i byen midt på lyse dagen, siden det er viktig å presisere tidspunkt for å unngå å bli klandret, og fått stygge bemerkninger fra "menn" fra forbikjørende biler og ellers på gata? Og å ja, de er norske. Jeg er litt tykk og kanskje ikke modellpen, men ikke bæl stygg heller. Det spiller ingen rolle hvordan jeg ser ut. Jeg ber ikke om noen tilbakemelding eller anerkjennelse fra noen, spesielt ikke vilt fremmede på gata når jeg bare er på vei hjem med bøker, strikketøy og handleposer. (Hvor er mennene som bærer posene for meg?:fy_fy::fnise:) Man ser aldri kvinner gjøre slikt. Ikke engang små jentunger holder på sånn, i hvertfall ikke mot folk de ikke kjenner. Men en god del menn oppfører seg som de har et medfødt krav på å vurdere en kvinne kun etter utseendet og utifra det bestemme om hun får bevege seg trygt i offentligheten eller ei.

Endret av AmandaVI
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du sitter på KVINNEGUIDEN. Selvfølgelig er det flere tråder her inne fra frustrerte damer enn menn. 

Anonymkode: 4ea77...495

AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting imot feminisme. Har noe imot ekstrem feminisne derimot og prippne kvinner med prinsessesyndrom som tror at de er over loven fordi de har hull mellom bena. 

De som aldri tar ansvar og skriket høyest om alt mulig de er oppressed for.

Vanlige oppegående kvinner er ålreit. Men feminismen og dobbelmoralen og alt det jevla sytet dems er jeg lei av. Og jeg er ikke den eneste

Anonymkode: f3454...27b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...