meelissa Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Hei! Sliter med allergi (pollen og støv). Har prøvd mye forskjellig medisin, men bruker nå bare zyrtec. Det funker dårlig. Fikk kortisonsprøyter i fjor, noe som var helt fantastisk, men ble anbefalt å ikke ta i år. Nå renner nesa som besatt, og det klør i øynene. Hvilken medisin/dråper er best å kjøpe nå? Har ikke tilgang på fastlegen min her, så må bli reseptfritt.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Jeg bruker Kestine tabletter, i tillegg til Livostin nesespray og øyedråper. Kun tabletter hjelper ikke for meg, jeg må ha spray og dråper i tillegg. Zyrtec ble jeg veldig trøtt av, og jeg føler Kestine virket bedre for meg. Anonymkode: 78316...45e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, meelissa skrev: Hei! Sliter med allergi (pollen og støv). Har prøvd mye forskjellig medisin, men bruker nå bare zyrtec. Det funker dårlig. Fikk kortisonsprøyter i fjor, noe som var helt fantastisk, men ble anbefalt å ikke ta i år. Nå renner nesa som besatt, og det klør i øynene. Hvilken medisin/dråper er best å kjøpe nå? Har ikke tilgang på fastlegen min her, så må bli reseptfritt. Den ene allergitabletten er ikke nødvendigvis sterkere enn den andre for å virke bedre. Dette er mer som å finne en partner, noen er du mer på bølgelengde med enn andre. Noen allerigmedisiner passer bedre til kroppen som bruker deen enn andre allergitabletter. Hjelper ikke det du nå bruker, så snakk med lege om bytte. Anonymkode: 41ee1...a99 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Telfast får du kjøpt reseptfrie. Anonymkode: 06476...716
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Og da fikk vi plutselig opp reklame for Zyrtec øverst her ... Anonymkode: a2889...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da fikk vi plutselig opp reklame for Zyrtec øverst her ... Anonymkode: a2889...4d1 Den har vært der en evighet. Anonymkode: 06476...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå