Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Jeg er en av dem som må nappe øyenbryna i fasong, fordi de ellers vokser vilt! :o Det er nesten ikke tull heller - jeg har øyenbryn langt ned på øyelokkene hvis jeg ikke tar dem. Det er visst noe som ligger til familien! :-? (Som om det gjør det bedre...)

Jeg må nappe minst annenhver dag, og i mellomtiden vokser det fram små svarte prikker av noen hår som ikke er lange nok til å ta før neste dag. Herlig, ikke sant? :roll:

Det eneste jeg skulle ønske var annerledes med utseendet mitt er faktisk det! Hadde jeg bare hatt lettstelte, tynne, buede øyenbryn! :(

Like mye som en utblåsning er det en bønn om hjelp... Tips?? Noen som har prøvd å få fjernet dem permanent? Kan sminke hjelpe?

:roll:

Skrevet

Mulig du kan "dekke" disse små, svarte prikkene du beskriver, med litt lys øyenskygge eller litt ekstra foundation. :blunke:

Har ikke hørt om noe parmanent- fjerning, dessverre.

Gjest Verdande
Skrevet

Jeg har en mørkhåret venninne med kraftige, mørke øyebryn som har fjernet en del øyebrynshår permanent med laser eller elektrolyse (husker ikke hva i forbifarten). Det er dyrt og tidkrevende, men resultatet ble iallfall kjempebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...